Gå til innhold

Ditt favoritt øyeblikk frå ein anime serie?

Anbefalte innlegg

ser for øyeblikket på Get Backers, å idag fikk jeg se en scene jeg lo meg skakk ihjel av. Kan inneholde spoiler. Dere som har sett serien vil vel kanskje finne dette morsomt.

PDVD_000.jpg

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når heero hopper inn i sin wing zero custom og sprer vingene sine i endless waltz er ganske epic :D

Når Jesus Kira flyr til eternal og finner ut at lacus har pimpa freedom er ganske epic det også, men han og lacus har det ikke så veldig travelt må jeg si :p

"Kira, now you can properly pimp your hoes" Kira bare "ZOMG, SITTIN ON 22'S WOOT" Så flyr han rundt og skamm eier alt og alle, mens ZAFT bare "omfg, whaet iz dat unit??!?!?!" "FREEEEDOM!" Kira bare bare klikker på trynet og skriker "ATARE!" mens vi ser et lyn går forbi ansiktet hans.

Så har vi typ alle de scenene hvor Kira of the sky dukker opp fra intet og skyter ting som sikter på skipene til de han vil beskytte (inkludert EAF ORB)

Jaja, kan vel ikke forvente annet av den ultimate cordinator med seed og newtype gener ;\

Syntes det var utrolig morsomt når Yuna Seiran blei skammeid av Cagalli og senere fikk en random noname grunt ms over seg når han prøvde å løpe fra vaktene som førte han til tilflukts rommet.

Syntes det var utrolig trist å se Stellar dø, men det var litt vakkert fordet "Shinn gave Stellar a yeasterday, therefore I now have a tommorow."

Lenke til kommentar

Hjaokei!! Trur det er rett før eg dauer her!!

Genshiken

Dillemmaet der Madarame Harunobu prøver å finne ut åssen han skal si til Kasukabe Saki at ho har eit hår som stikker ut av nesa. De er bare de to i rommet, Madarame er drit nervøs.

vlcsnap-120249.png

vlcsnap-120418.png

vlcsnap-120568.png

vlcsnap-120792.png

HAdde det ikkjer vert for at dama låg og sov, hadde eg brølt ut i latter. Likevel lo eg såpass bra at dama til slutt våknet. Fytti katta for eit øyeblikk. GENIAL episode.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Fra FMA når Roy sier hva han skal gjøre når han blir Fuhrer, haha. :D

5759773[/snapback]

Hehe, den lille miniskjørt-hendelsen er uforglemmelig. Et lyspunkt i en ellers veldig trist fortelling som FMA er. Utrolig bra serie, går ikke an å få sagt det nok.

Lenke til kommentar

Vel, har en del, men noen sitter bedre enn andre.

I RahXephon episode 19,

sekvensen når Ayato slåss mot dolemen som er bundet til Asahina. Veldig rørende.

Og i Haibane Renmei, siste episode, mest ut i mot slutten. Ble litt fuktig i øyekroken.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

En scene jeg liker godt er fra Full Metal Alchemist, episode 37 "The Flame Alchemist", hvor Havoc ønsker å gå ut med søsteren til Armstrong. Moren er høy, faren er bred og Armstrong er en høy muskelbunt. Med Armstrong som mal, prøver han å forestille seg hvordan datteren må se ut. En ganske underholdende scene.

^_^

3c85886d.jpg

Første visualisering.

d3341b73.jpg

Close up.

49669e08.jpg

Er alle gener like dominante? Er hun høy og tynn eller liten og bred?

6a9b10f9.jpg

Hvis man krysser to ting som ikke hører sammen...

Endret av Longinus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fra Naruto episode 48, 124 og rundt 130.

-Kampen mellom Lee og Gaara, når Lee tar av seg vektene og slår seg skikkelig løs.

-I episode 124 når Gaara kommer tilbake og hjelper Lee å slå Kimimaro.

-Kampen mellom Naruto og Sasuke.

Edit: Fixed mala ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...