Luchy Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) ser for øyeblikket på Get Backers, å idag fikk jeg se en scene jeg lo meg skakk ihjel av. Kan inneholde spoiler. Dere som har sett serien vil vel kanskje finne dette morsomt. Endret 6. juli 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Mitt er fra Bleach Da Ichigo møter opp rett før Rukia henrettes og "redder dagen" Jepp, samme her. Der jeg har avataren min fra, fikk frysning når det skjedde Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vanskelig å velge. Det er en del artige øyeblikk i One Piece da. De som har sett det forstår nok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 starten på Elfen Lied! snakker om å kickstarte en serie! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Når heero hopper inn i sin wing zero custom og sprer vingene sine i endless waltz er ganske epic Når Jesus Kira flyr til eternal og finner ut at lacus har pimpa freedom er ganske epic det også, men han og lacus har det ikke så veldig travelt må jeg si "Kira, now you can properly pimp your hoes" Kira bare "ZOMG, SITTIN ON 22'S WOOT" Så flyr han rundt og skamm eier alt og alle, mens ZAFT bare "omfg, whaet iz dat unit??!?!?!" "FREEEEDOM!" Kira bare bare klikker på trynet og skriker "ATARE!" mens vi ser et lyn går forbi ansiktet hans. Så har vi typ alle de scenene hvor Kira of the sky dukker opp fra intet og skyter ting som sikter på skipene til de han vil beskytte (inkludert EAF ORB) Jaja, kan vel ikke forvente annet av den ultimate cordinator med seed og newtype gener ;\ Syntes det var utrolig morsomt når Yuna Seiran blei skammeid av Cagalli og senere fikk en random noname grunt ms over seg når han prøvde å løpe fra vaktene som førte han til tilflukts rommet. Syntes det var utrolig trist å se Stellar dø, men det var litt vakkert fordet "Shinn gave Stellar a yeasterday, therefore I now have a tommorow." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hjaokei!! Trur det er rett før eg dauer her!! Genshiken Dillemmaet der Madarame Harunobu prøver å finne ut åssen han skal si til Kasukabe Saki at ho har eit hår som stikker ut av nesa. De er bare de to i rommet, Madarame er drit nervøs. HAdde det ikkjer vert for at dama låg og sov, hadde eg brølt ut i latter. Likevel lo eg såpass bra at dama til slutt våknet. Fytti katta for eit øyeblikk. GENIAL episode. Endret 10. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Edit: dette ble jo helt feil. Vi prøver igjen Endret 30. juli 2006 av Hisoka Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fra FMA når Roy sier hva han skal gjøre når han blir Fuhrer, haha. 5759773[/snapback] Hehe, den lille miniskjørt-hendelsen er uforglemmelig. Et lyspunkt i en ellers veldig trist fortelling som FMA er. Utrolig bra serie, går ikke an å få sagt det nok. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 faktisk, her er mitt favorittøyeblikk youtube er en flott ting http://www.youtube.com/watch?v=upC4quBGLxs Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Vel, har en del, men noen sitter bedre enn andre. I RahXephon episode 19, sekvensen når Ayato slåss mot dolemen som er bundet til Asahina. Veldig rørende. Og i Haibane Renmei, siste episode, mest ut i mot slutten. Ble litt fuktig i øyekroken. Endret 7. august 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) En scene jeg liker godt er fra Full Metal Alchemist, episode 37 "The Flame Alchemist", hvor Havoc ønsker å gå ut med søsteren til Armstrong. Moren er høy, faren er bred og Armstrong er en høy muskelbunt. Med Armstrong som mal, prøver han å forestille seg hvordan datteren må se ut. En ganske underholdende scene. ^_^ Første visualisering. Close up. Er alle gener like dominante? Er hun høy og tynn eller liten og bred? Hvis man krysser to ting som ikke hører sammen... Endret 8. august 2006 av Longinus Lenke til kommentar
FaO Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe- liker ganske godt diskusjonene i bleach ja vet... har barnslig humor... eksempel på fin setning: only stupid people call other people stupid who call them stupid.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Fra Naruto episode 48, 124 og rundt 130. -Kampen mellom Lee og Gaara, når Lee tar av seg vektene og slår seg skikkelig løs. -I episode 124 når Gaara kommer tilbake og hjelper Lee å slå Kimimaro. -Kampen mellom Naruto og Sasuke. Edit: Fixed mala Endret 17. august 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Åssen episode Nevnarion? Er sugen på å opne spoileren din,men veit ikkje om eg tør :!: Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 naruto og Rock Lee som drunken master og selvfølgelig alle gangen ichigo kommer til unsetning i bleach med tøff musikk i bakgrunnen! Gåsehud! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skjønte det ja Jo da stilig scene det... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Naruto. Dette er garantert favoritt øyeblikket mitt. Fra her og litt utover: RUNINGEEEEE! (Primary Lotus) Endret 18. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Haha, ja veit du ka! Eg holdt på å grine her eg satt under den stunden der. Det der topper min liste også, det var så inni hampen gale bra den kampen der OMG! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Newt32, har selv prøvd med spoiler, men det ser ikke ut til å virke når det kommer til egne opplastede bilder. Hvis du linket de via internet så ville det virke Lenke til kommentar
genetex Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Så akkurat filmen til fullmetal alchemist, counquer of shambala (eller noe). Var pokker så trist når ed flydde nedover mot portalen igjen og windy (winry?) sa: So he isnt waiting for me this time.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå