dotGif88 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Fortell om ditt favoritt øyeblikk frå ein anime serie. Mitt er frå One Piece. Ein liten spoiler frå serien, men ikkje så stor at den vil ødelegge alt. Når gjengen drar frå Alabasta og "sier" farvell til Vivi Her er eit bilde for dei som fortsatt ikkje skjønner noke: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Er fra Full Metal Alchemist. Når Edward ofrer seg selv for å vekke Alphonse til live igjen, og han ofrer alt eget for sin egen bror. Det er kanskje den eneste gangen jeg har gråtet (hvordan bøyes gråte?) av en serie. Elsker virkelig den delen der. Finnes det ikke en slik tråd fra før av? Endret 15. mars 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Kanskje du skulle legge slikt i en spoilertag? Ikke sikkert alle har lyst til å vite hva som skjer, vettu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 I Futurama da de har handlet på "Pikea" Lenke til kommentar
Larsha Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Mitt er også fra One Piece... Når Luffy grisebanker Crocodile Endret 15. mars 2006 av Larsha Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fra FMA når Roy sier hva han skal gjøre når han blir Fuhrer, haha. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Name anything from Futurama! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vanskelig å velge, så jeg nenver begge to. Fma: Å kalle det favoritt er litt rart, men det er når Major Hughes dør og blir begravet. så ufattelig trist. noen som ikke får tårer i øynene der er ikke mennesklig. Stakkars datteren til hughes som skriker og roper "ikke begrav pappa, ikke begrav pappa" og som sier til moren "mamma, stopp dem, ikke la dem begrave han, han hadde masse arbeid han skulle gjøre". Så ufattelig trist Hellsing OVA Hele episoden egentlig XD Men det kuleste er første gangen alucard regenerer. holdt på å pisse på meg første gangen jeg så det.. fy faen så kult. Heeeeeelt vilt Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Mitt favorittøyeblikk er fra SonicX er når Chris og de tar farvel med Sonic og de før de reiser inn i portalen til sin egen verden. Jeg syns det er den tristeste scenen i serien. Blir litt sånn når jeg ser den Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Fra FMA når Roy sier hva han skal gjøre når han blir Fuhrer, haha. 5759773[/snapback] kan ikke si meg uenig Endret 3. mai 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Rulleteksten til Evangelion Death & rebirth med Kanon til musikk. Det er bare utrolig vakkert... Og Slutten på The end of evangelion, den delen hvor det er filmet i japan og Jesu, joy of man's desiring er bakgrunnsmusikk. Får tårer i øynene hver gang jeg ser det... Lenke til kommentar
Imho Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Slutten på OVA 1 til hunter x hunter. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Gundam SEED Destiny ep 39 Når Kira kommer for å redde eternal med lacus ombord, og han kommer inn og får sin nye unit X-20A Strike Freedom, og tema musikken hans spiller og han eier alle i nærheten.. Det var litt av en scene det!! Lenke til kommentar
MagnusK Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hmm, jeg har vel ingen desidert favoritt, men det er veldig mange bra scener fra animé serier jeg har sett. - når naruto og sasuke sloss mot hverandre, før fillerene. - når ichigo kommer og banker opp byakyugan(eller hva han heter) - siste episode av Trigun - cowboy beebop har veldig mange bra. - monster serien er fulle av mystiske scener som er veldig bra. - Ruriouni Kenshin, når kenshin sloss mot saito. - hmm, jeg tror jeg har sett alt for mye animé nesten for mye bra, hvis det går ann Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fortell om ditt favoritt øyeblikk frå ein anime serie. Mitt er frå One Piece. Ein liten spoiler frå serien, men ikkje så stor at den vil ødelegge alt. Når gjengen drar frå Alabasta og "sier" farvell til Vivi Her er eit bilde for dei som fortsatt ikkje skjønner noke: 5755417[/snapback] Eg fekk frysninger av å sjå det bildet, og det minner meg på at eg har 3 usette episoder! \o/ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hikaru no go - Når Isumi kommer til Hikaru og tvinger ham til å spille go. Rurouni Kenshin - Når Sishio står oppreist og tror han har slått alle, men kenshin reiser seg selv om han er bevisstløs og begynner og skrike. Naruto - Når naruto drar krefter fra kyuubi i slosskampen mellom han og neji i arenaen. Og når Lee sloss mot Gaara og tar av seg de vektene på armer og bein. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 meh er så vanskelig å tenke seg fram til slike ting. Kanskje fra gundam seed destiny når den "nye" muu sier kjenningsreplikken sin Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Slutten av siste episode i Cowboy Bebop: når Spiker sier "Bang!" før han dør og begynnelsen av Blue begynner å spille. GÅSEHUD! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Mitt er fra Bleach Da Ichigo møter opp rett før Rukia henrettes og "redder dagen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Mitt er fra Naruto Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): I episode 61 når Neji bruker Hakke Rokujuuyonshou = Divination field 64 stikes på Naruto og du kan se Naruto vri seg i smerte. Jeg bare elsker den scenen, har sett den scenen over 50 ganger. Neji er den kuleste anime karakteren noen sinne. Som dere sikkert skjønner er Neji min yndligskarakter i Naruto Endret 7. august 2006 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå