Gå til innhold

skrivebordserstatter til max 16 000

Ofius

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter en bærbar pc nå. Har kikket litt på forumet her for å finne noen tips, men vet ikke helt hvordan jeg skal lete så jeg håper noen her kan hjelpe meg litt.

Skal ha en bærbar pc til max 16 000. Har planer om å bruke den til spill som battlefiels og cs.

Den bør ha innebygd nettverkskort og bluetooth. Vil også ha dvd brenner.

Skjerm størrelse jeg har tenkt på er 15.4"

Bestilte meg en dell 9400, men avbestilte da jeg fikk vite leveringstiden.

Har sett litt på Acus A6Ja. Vil jeg merke noe til at harddisken har såpass lav rpm?

På forhånd takk.

Svein-Ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp deg en maskin på DELL med minst 17" og god oppløsning. Det er ikke mange skjermer som egner seg til spill med god nok oppløsning. Acer har og en.

5755322[/snapback]

Som jeg skrev i første posten hadde jeg bestilt meg en dell 9400, men den ble avbestilt når leveringstiden gikk fra 14 dager til 2 månder.

Det eneste jeg lurer litt på med asus a6ja er harddisken, vil jeg merke mye til at den er treg ved spill o.l? Hvis jeg setter inn en harddisk på f.eks 100 GB og 7200 vil det merskes noe på batteritid, støy og oppstart av programmer?

Lenke til kommentar
har du ikke tid til å vente da? Dell Inspirion 9400 klar til beg. april... er ikke så lang tid å vente (da med  go7800)

5759212[/snapback]

Jeg fikk leveringsdato 2 mai på Dell Inspirion 9400 med go 7800, synes det ble litt for lenge og vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...