Gå til innhold

Tips på bærbar.

Anbefalte innlegg

Må ha kjøpt en bærbar innen 1.5uke for da drar jeg til afria og får mva tilbake når jeg kommer hjem.

Pcen skal brukes til Internett (surfing), samt skriving, musikk, video (bare visning, ikke redigering).

Budsjett: 10 000,-

*Intell Pentium

*RAM, min. 512.

*Gjerne erfaring av pcen på noen måte

Netshop 1557-GLS

Hvilken internettbutikk kan jeg få kjøpt 1557 serien fra, og noen som vet om de selger den I en butikk i Bergen?

Acer Travelmate 4202

HP Pavilion dv4276

Flere forslag taes imot med et stort smil!

Takk!

Edit: ny url

Endret av O_neal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siba har en HP Pavillion DV4276EA til 10,000kr. Har denne selv og er meget fornøyd, 1,73Ghz, 1GB RAM, 100GB HDD, Intel GMA 900 (128mb shared), WLAN/Bluetooth etc..

Maskinen har batteritid i rundt 2 - 3,5t alt avhengig av bruken. Den er kompakt og har god lyd til å være høytalere innebygget i en laptop. Annbefaler den til den prisen! :) Jeg drar GTA SA, NFSU2, GTA VC på full grafikk. Har ikke opplevd noe hakking enda.

Lenke til kommentar

Jeg ville valg en maskin med minst mulig skjerm hvis den ska brukes på reise. En annen ting er at en Ibook fra Apple har en batterikapasitet på litt over 6 timer. den er utrolig deilig og de fleste flyplasser støtter Airport extrem hos apple. dvs, at du kan surfe nesten overalt.

Lenke til kommentar
Forslag: shg Note 8600 9402 kr er en god pc til prisen. Batteritiden er 3 timer. (vær oppmerksom på at linker til SHG sine sider kommer opp i et eget vindu i nettleseren)

5755248[/snapback]

Forventes klar til levering i uke 32. Jeg så din post tidligere og syntes den virket meget grei, men har ikke tid til å vente. Takk for info!

Lenke til kommentar
Siba har en HP Pavillion DV4276EA til 10,000kr. Har denne selv og er meget fornøyd, 1,73Ghz, 1GB RAM, 100GB HDD, Intel GMA 900 (128mb shared), WLAN/Bluetooth etc..

Maskinen har batteritid i rundt 2 - 3,5t alt avhengig av bruken. Den er kompakt og har god lyd til å være høytalere innebygget i en laptop. Annbefaler den til den prisen! :) Jeg drar GTA SA, NFSU2, GTA VC på full grafikk. Har ikke opplevd noe hakking enda.

5755326[/snapback]

Rett på utskrift! Denne virket ganske bra og tilogmed får jeg kjøpt den i bergen! :dribble:

Takk så meget!

Flere forslag før jeg tar en avgjørelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...