MiRaCL Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hei Har kjøpt meg nytt kabinett nå,og går over til luftkjøling igjen. Så lurer på det jeg har er verdt. Har følgende: Lian Li PC70USB, modded med side vindu i lexan,så blir et pc75 kabinett. Kabinettet er moddet i topp,så det er plass til 2x120mm radiator, er montert en aquacomputer grill der. Sitter enermax regulerbare 80mm vifter i kabinettet 4x Har og lagd en custom tank front,mer om dette lengre ned. Vannkjølingen består av: Eheim 1048 pumpe Aquacomputer EVO 240 2x120mm radiator (sitter 2x 18db papst vifter på denne) Aquacomputer Aquacube Titan tank(har lagd egen fron/brakett til denne) Swiftech MCW50 gpu blokk(Ati)(passer til alle kort med ny feste brakett) Swiftech MCW6000 Cpu blokk(p4)(Passer til alle sockler med ny feste brakett) Swiftech MCW20 Chipset blokk 2x Vannblokker til hd kjøling Har og en 2x120mm Procore Radiator liggende,må repareres,loddes. Hva kan jeg regne med å få for dette? Brukt ca 1 år. Bilder Endret 14. mars 2006 av miracl Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hvist det er skikkeli pent brukt, ingen riper eller noe, ville jeg solgt det for (litt) mere (vet ikke hva som er passende) enn det jeg kjøpte det for... skal du selge vannkjølingsettet inkludert? hehe, hva skal du med nytt kabinett når du har et som ser/er så snaijsent som det der Endret 14. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Har hatt kabinettet i nesten 3år,ser fortsatt like strøkent ut som det gjorde den dagen jeg kjøpte det. Tipper jeg selger alt samlet ja,helst i oslo,siden jeg ikke har noen embalasje å sende kabinettet i. Har flytta sammen med dama,har pc'en i stua,så blir et litt mindre kabinett + trenger ikke plassen som pc70 har heller lengre. Har sagd ut og montert vindu selv,dette er lagd 100% etter målene fra vindu/sidedør som følger med et pc75 kabinett og ser helt likt ut,hvis ikke bedre en døra på en PC75 kabinett,siden man ikke har noen skruer rundt vinduet(det er limt fast i side døren). Er og en lexan plate,så er så og si ripefri.. Endret 15. mars 2006 av miracl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå