walser Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 I det siste har skjermstørrelsen blitt mye mindre (21" -> ~15") når jeg starter opp noen bestemte spill. Har ikke vært sånn før og det gjelder altså kun for noen få spill. Hjelper ikke å gjøre noe med grafikkinstillingene i spillene. Regner med at det er Windows som tukler med maskina, noen som vet hvordan dette kan fikses? En annen bug jeg har hatt noen uker er at jeg må trykke space (og kun space) når den blå velkomsttingen kommer under oppstarten, ellers må jeg vente i flere minutter. En siste liten ting; i CoD2 vises ikke intro/videoer. Hører lyden men kommer ikke noe bilde. Spillet funker dog. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan jo være driver problemer eventuelt virus. Har du kjørt virus sjekk og lagt inn de nyeste driverne til din hardware? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 skjermstørrelsen blitt mindre?.... byttet skjerm? Lenke til kommentar
walser Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 oi så morsom...skjermbildet blir mindre da sjø.. kan tenke meg at det er et driverproblem ja. Hadde en infernalsk spy-ware for en stund siden, måtte bruke en register-cleaner for å bli kvitt det. Kanskje noen av problemene oppstod da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå