Gå til innhold

nytt frekt Pioneer surround anlegg til Xbox360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
kommer akkurat fra Pioneer lansering.. hadde flere mer eller mindre interessante produkter.. en jeg tenkte dere ville høre om er :

Pioneer HTP-GS1 som er et surround anlegg laget til xbox360en helt samme design som xboxen

specs:

600w

eksternt display

MCACC kalibrering (hva nå enn det er)

4 satelitt høytalere

større senter høyttaler

innebygget rds tuner

3digitale innganger

fjernkontroll med xbox 360 mediafunksjoner

lanseres mai..

tok et dårlig mobilbilde av den

Utennavn.jpg

5754977[/snapback]

MCACC betyr Multi-Channel Acoustic Calibration. Dvs den automatiske kalibreringen recieveren gjør via medfølgende mikrofon. Veldig kurant opplegg, og den avanserte MCACC stiller inn ting rimelig bra kan jeg berette. Stående bølger, romklang, 9 bånds eq, masse snacks.

edit: Demo av MCACC

Endret av freke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde vært morsomt om noen visste hva som er dagens "mest for pengene" budsjett hjemmekino.. Eller funnet det. Jeg driver i skrivende stund å leter.

7036331[/snapback]

Nå kan ikke jeg all verden om lyd, men dette her Samsung Home Cinema 5.1 HT-XQ100 fikk 6/6 i ett hjemmekino blad for noen måneder siden!

Valgte derfor å kjøpe det og kan vel personlig si at det spiller filler av kompiser sine andre diverse hjemmekino pakker til høyere pris.

Man får sikkert noe bedre til ca samme pris om man velger å sette sammen selv, men det kan jeg for lite om!

Lenke til kommentar

Så at MPX har satt ned Pioneer-anlegget til 2400,- så jeg la inn bestilling der. Synes det ser veldig pent ut, og dessuten har den radio fm-tuner som gir pluss i boka for min del (har selv ikke radio i stua). Samsung-anlegget det var link til over så imponerende ut, men problemet mitt er at det følger med DVD spiller (til ekstra kost regner jeg med) som jeg har null bruk for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Så at MPX har satt ned Pioneer-anlegget til 2400,- så jeg la inn bestilling der.  Synes det ser veldig pent ut, og dessuten har den radio fm-tuner som gir pluss i boka for min del (har selv ikke radio i stua).  Samsung-anlegget det var link til over så imponerende ut, men problemet mitt er at det følger med DVD spiller (til ekstra kost regner jeg med) som jeg har null bruk for.

7038925[/snapback]

Så du kliner til med en liten anmeldelse når du har mottatt det og fått prøvd det litt? :)

Lenke til kommentar

Vel, fikk det levert på døra igår. Men jeg fikk ikke koplet den optiske kabelen (som forøvrig fulgte med) hverken til subwoofern eller til komponent kabelen på 360'en. :blush: Den bare satt løst i begge (fikk ikke engang hele lengden på den avlange "tuppen" på kabelen inn). Hadde personen som designet denne drittkabelen vært i stua mi igår, så hadde jeg vel vært i fengsel nå. :mad:

Noen som har tips til hvordan det skal kobles (prøvde å bruke endel kraft men det hjalp null og niks)?

Forøvrig funket radioen veldig bra, og fjernkontrollen funket også mot 360'en (!), men det er jo foreløpig en fattig trøst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...