Gå til innhold

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig stemningsfulle lyseffekter på mange av de dialog klippene, og han "yes, I'm a priest" fyren må være en av stemmene til Sean Bean.

 

Ja, kunne faktisk se på filmen og av stemmen at det var han, men ante ikek hva han hette :) Kult med relativt kjente skuespilleres stemmer i spillet da :)

Lenke til kommentar

Andre enn meg som syns Orcs ser ekstremt bra ut på Oblivion?

 

Dark Elf syns jeg ser stygge ut derimot, de har tatt bort de karakteristiske trekkene de hadde fra Morrowind. De mørke stemmene, de røde øynene.. og litt andre ting i fjeset som jeg ikke klarer å sette fingeren på.

De ser for mye ut som mennesker.

 

Argonians ser også kule ut. Jeg ble nesten litt skremt når hun der dama kom frem, veldig lizard'ish. :)

Lenke til kommentar
Andre enn meg som syns Orcs ser ekstremt bra ut på Oblivion?

 

Dark Elf syns jeg ser stygge ut derimot, de har tatt bort de karakteristiske trekkene de hadde fra Morrowind. De mørke stemmene, de røde øynene.. og litt andre ting i fjeset som jeg ikke klarer å sette fingeren på.

De ser for mye ut som mennesker.

 

Argonians ser også kule ut. Jeg ble nesten litt skremt når hun der dama kom frem, veldig lizard'ish. :)

5775728[/snapback]

Er enig med alle tre påstandene her.

Lenke til kommentar
Andre enn meg som syns Orcs ser ekstremt bra ut på Oblivion?

 

Dark Elf syns jeg ser stygge ut derimot, de har tatt bort de karakteristiske trekkene de hadde fra Morrowind. De mørke stemmene, de røde øynene.. og litt andre ting i fjeset som jeg ikke klarer å sette fingeren på.

De ser for mye ut som mennesker.

 

Argonians ser også kule ut. Jeg ble nesten litt skremt når hun der dama kom frem, veldig lizard'ish. :)

5775728[/snapback]

Er enig med alle tre påstandene her.

5775732[/snapback]

Synes litt mer meneskelig gjør seg bra jeg. Ellers er jeg enig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Veldig stemningsfulle lyseffekter på mange av de dialog klippene, og han "yes, I'm a priest" fyren må være en av stemmene til Sean Bean.

5775248[/snapback]

 

Det var DET han minnet meg om, ja... Ikke rart jeg fallt for ham med en gang... :love:

 

Videoen var faen meg den BESTE til nå, jeg kan ikke forestile meg hvor mye jobb som ligger bak dette, og dette er bare neon utdrag... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...