Vrengtpolvott Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Awje! Synkronisert munn til stemmene på NPCer er faenmeg flott å se på! Lenke til kommentar
blazern Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 400b/s Link noen? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Gikk ganske fort her: http://www.waiting4oblivion.com/video/countdown_3days.wmv Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Mirror 5774914[/snapback] Takk det så jo helt ok ut... EDIT: agorian rasen så fa*** ikke ut Endret 18. mars 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Dette blir bra dette her ja Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Folk er generellt for negativt instillt.. hvorfor? Det setter jo en ny standard uansett, så jeg ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 He he, dette så bra kult ut. Det skal bli deilig å ikke trenge å lese, bare lytte, herlig lytting Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Veldig stemningsfulle lyseffekter på mange av de dialog klippene, og han "yes, I'm a priest" fyren må være en av stemmene til Sean Bean. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Mirror 5774914[/snapback] Øh, peker ikke denne til den gamle videoen da? Altså countdown 5? Den gjeldende er jo 3. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Veldig stemningsfulle lyseffekter på mange av de dialog klippene, og han "yes, I'm a priest" fyren må være en av stemmene til Sean Bean. Ja, kunne faktisk se på filmen og av stemmen at det var han, men ante ikek hva han hette Kult med relativt kjente skuespilleres stemmer i spillet da Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Andre enn meg som syns Orcs ser ekstremt bra ut på Oblivion? Dark Elf syns jeg ser stygge ut derimot, de har tatt bort de karakteristiske trekkene de hadde fra Morrowind. De mørke stemmene, de røde øynene.. og litt andre ting i fjeset som jeg ikke klarer å sette fingeren på. De ser for mye ut som mennesker. Argonians ser også kule ut. Jeg ble nesten litt skremt når hun der dama kom frem, veldig lizard'ish. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Andre enn meg som syns Orcs ser ekstremt bra ut på Oblivion? Dark Elf syns jeg ser stygge ut derimot, de har tatt bort de karakteristiske trekkene de hadde fra Morrowind. De mørke stemmene, de røde øynene.. og litt andre ting i fjeset som jeg ikke klarer å sette fingeren på. De ser for mye ut som mennesker. Argonians ser også kule ut. Jeg ble nesten litt skremt når hun der dama kom frem, veldig lizard'ish. 5775728[/snapback] Er enig med alle tre påstandene her. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Andre enn meg som syns Orcs ser ekstremt bra ut på Oblivion? Dark Elf syns jeg ser stygge ut derimot, de har tatt bort de karakteristiske trekkene de hadde fra Morrowind. De mørke stemmene, de røde øynene.. og litt andre ting i fjeset som jeg ikke klarer å sette fingeren på. De ser for mye ut som mennesker. Argonians ser også kule ut. Jeg ble nesten litt skremt når hun der dama kom frem, veldig lizard'ish. 5775728[/snapback] Er enig med alle tre påstandene her. 5775732[/snapback] Synes litt mer meneskelig gjør seg bra jeg. Ellers er jeg enig. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 18. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2006 Veldig stemningsfulle lyseffekter på mange av de dialog klippene, og han "yes, I'm a priest" fyren må være en av stemmene til Sean Bean. 5775248[/snapback] Det var DET han minnet meg om, ja... Ikke rart jeg fallt for ham med en gang... Videoen var faen meg den BESTE til nå, jeg kan ikke forestile meg hvor mye jobb som ligger bak dette, og dette er bare neon utdrag... Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Ble imponert selv, dette var bra. Har sett/lest mye bekymringer rundt på diverse forum om dårlig GFX på NPC, men dette fikk meg til å glemme alt dette Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Gods give me strength to wait for this game! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Gods give me strength to wait for this game! 5776429[/snapback] Amen! Siste video var knallbra, må bare få sagt det Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Når kommer neste video? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 ca. 22:00 i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå