Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin video den nye også. Men jeg også synes at kampsystemet ser litt stusselig ut. Akkurat som om det ikke er nok fart i det på en måte. Som om det stopper opp eller går i slow motion. Dessuten er ikke fysikken på topp heller. Litt rart hvordan mineotaurene flyr rundt ved å bli skutt av en pil. Pilen hadde jo sikkert et eller annet magisk på seg, men likevel.

Lenke til kommentar
Fin video den nye også. Men jeg også synes at kampsystemet ser litt stusselig ut. Akkurat som om det ikke er nok fart i det på en måte. Som om det stopper opp eller går i slow motion. Dessuten er ikke fysikken på topp heller. Litt rart hvordan mineotaurene flyr rundt ved å bli skutt av en pil. Pilen hadde jo sikkert et eller annet magisk på seg, men likevel.

5765814[/snapback]

Ikke analyser det i stykker på forhånd nå da. :)

Lenke til kommentar

5765814[/snapback]

Det blir litt feil å klage på fysikken i et eventyr spill. Det er det samme som å klage på starwars filmene for at det ikke finnes lyd i verdensrommet. Pilen var sikkert magist og ga eksplosive AOE effekt. I mine øyne er det en kul ting at de har tatt det med. Når det kommer til kampsystemet er det vanskelig å bedømme det i et klippet video klip.

Så alt i alt syns jeg dette ser utrolig spennende ut.

Lenke til kommentar

Likte den "superpila", eg... Ellers likte eg magien, særleg lynet, som tydeleg hadde ein kraftig knockback-effekt. Sånn var det ikkje i Morrowind. :)

Den første videoen såg veldig flott ut...men som nokon her påpeikte, er det ganske kort teikneavstand på graset. Skal tru om dette kan stillast på i PC-versjonen?

Kay

Lenke til kommentar

5765814[/snapback]

Det blir litt feil å klage på fysikken i et eventyr spill. Det er det samme som å klage på starwars filmene for at det ikke finnes lyd i verdensrommet. Pilen var sikkert magist og ga eksplosive AOE effekt. I mine øyne er det en kul ting at de har tatt det med. Når det kommer til kampsystemet er det vanskelig å bedømme det i et klippet video klip.

Så alt i alt syns jeg dette ser utrolig spennende ut.

5767157[/snapback]

Bruker ikke Oblivion Havoc 3 motoren eller noe slik?

Burde være bra den.

Lenke til kommentar
Åh i alle himler, jeg takler ikke disse videoene.

Blir helt ødelagt for hver video som kommer, abstinensene river som aldri før.

Hold ut alle TES venner, vi venter ikke forgjeves.

5765530[/snapback]

Tror jeg blir spilltter pine gal jeg også. Disse videone og screensene som kommer tar knekken på meg. Like før jeg finner meg et hjørne å krype bort i og får nervøst sammenbrudd.

Når i kveld kommer den neste filmen og nye bilder? Er det ikke i 9 - 10 tiden?

http://www.theelderscrolls.com/art/obliv_x..._screens_01.htm

Den vampyren og det glasssverdet på bildene over ser bare så digg ut. De fire dungeon bildene er bare rålekre og fulle av en stemning som får blodet til å koke i årene mine.

Jeg skal se ut som fanden selv og utøve ondskap til folk springer for livet av synet av meg! Mohahahaha :devil:

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...