Kvakko Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Har lastet den opp her om noen skulle være interessert. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 http://files.filefront.com/TES4+Oblivion+5...;/fileinfo.html :-------] Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg syntes fremdeles den første filmen (1 week to go) har vært best hittil. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 helt enig, var liksom så STOR Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 btw, jeg må inrømme at fightingen så litt mager ut :| Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Her får du topp fart: The gates open in 5 days! Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Ååååååååååh, håhå. Det topper seg! Tenk dere hvordan dette kommer til å gripe deg til skjermen! Endret 16. mars 2006 av BlasterFX Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 helt enig, var liksom så STOR 5765383[/snapback] Hele poenget med disse videosnuttene er jo at de SKAL være IRRITERENDE KORTE. Sånn at folk knapt knapt ser hva som skjer og blir sittende dritirritert og tenker "f*** eg M-Å ha dette spillet. *hylllllll!!**. Er liksom det som gjør det til en så genial markedsføringsmåte Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Ja! Gleder meg mer enn noensinne! Ser ut som Bethededdaa( :!: ) har gjort en virkelig god jobb med realisme. Med animerte kjønnsorganer. Hehe. Ikke bare det da... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Fytte... Jeg vil ha dette spillet nå! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 btw, jeg må inrømme at fightingen så litt mager ut :| 5765386[/snapback] Word. Ble litt skuffet... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Skuffet over fightingen? Vent litt så skal jeg finne noe nice lesestoff til dere to.... Edit: http://www.elderscrolls.com/codex/team_teamprof_stevem.htm <- les detaljene da, se hvor mange muligheter du har i combat. Finnes det noe spill ute idag hvor du har like 'avansert' combat? Endret 16. mars 2006 av xantir` Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Åh i alle himler, jeg takler ikke disse videoene. Blir helt ødelagt for hver video som kommer, abstinensene river som aldri før. Hold ut alle TES venner, vi venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 drømte jeg var en Ranger type i går, Redguard type med bye og sverd, gikk i skogen så et dådyr spente buen og lot pilen, fly, dyret snak sakte sammen, tok kjøtet og spiste det. men jeg spiser hører jeg det rasler i skogen, snur meg rundt mens jeg spener bua, når jeg har kommet helt rundt ser jeg 2, røvere storme mot meg, slipper pila rett hode på han ene, før jeg treker sverdet, og stormer mot han siste, rett før vi braker sammen vokner jeg. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 haha :!: Digga når han eide de to kuene med bua... skikkelig kraft pil Oblivion ftw Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 kuene :!: :!: de hadde utetiss, altså er de gutter og gutte kuer er okser. men okser er ikke så magisk så de kaller dem minotaurer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 Skuffet over fightingen? Vent litt så skal jeg finne noe nice lesestoff til dere to.... Edit: http://www.elderscrolls.com/codex/team_teamprof_stevem.htm <- les detaljene da, se hvor mange muligheter du har i combat. Finnes det noe spill ute idag hvor du har like 'avansert' combat? 5765488[/snapback] Lest for leeenge siden. Det var ikke mangelen på variasjon jeg stusset ved, det var bare... jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men jeg føler at de kunne ha fremstilt nærkamp på en litt bedre måte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 er vel at man ikke ser treffene noe serlig, det er det enste jeg syns ser rart ut Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 helt enig, var liksom så STOR 5765383[/snapback] Trodde bare det var en video?! den jeg lasttet ned var en kort liten film som viste litt lanskap. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 kuene :!: :!: de hadde utetiss, altså er de gutter og gutte kuer er okser. men okser er ikke så magisk så de kaller dem minotaurer 5765586[/snapback] :!: sry sry okser ... MOOO! btw.. jævlig fete magi effecter.. tror jeg nesten må teste trollkar for engangskyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå