Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser bra ut dette her ja. (men vi må ha tøyler, mod-folk :) ).

Btw, noe som har irritert meg lenge: hvordan uttaler man "Bethesta" ("betæsjda"?) og hva betyr det?

5760513[/snapback]

Bedesda, hører Todd Howard sier det når han presenterer seg selv i den første E3 filmen.

Lenke til kommentar
Btw, noe som har irritert meg lenge: hvordan uttaler man "Bethesta" ("betæsjda"?) og hva betyr det?

5760513[/snapback]

Se to siste quotes.

er det sted i usa. ut tales rett frem, "Be thesta" sånn ca.

5760520[/snapback]

Det er også noe fra bibelen, faktisk.

Be·thes·da (bə-thĕz'də)

An unincorporated city of west-central Maryland, a residential suburb of Washington, D.C. The National Institutes of Health and Naval Medical Center are here. Population: 57,800.

Eller

Bethesda (bĕthĕz'də, –thĕs'–) , pool in Jerusalem, perhaps the one discovered under the Crusaders' Church of St. Anne near St. Stephen's Gate in the northeast corner of the city. According to the Gospel of St. John, its healing properties, which made it the resort of the sick, were the result of an angel's visits.
Endret av MiSP
Lenke til kommentar
På den første videoen av oblivion "ob_chap1us" så ser du introduksjonen av det fengselet du starter i. Og der kan du se noen lenker som henger ned ved veggene.

Og jeg lurte på om det var slik at de har tatt bort skyggene på disse lenkene, som imponerte meg noe sinnsykt?

5764948[/snapback]

Ja, den har de tatt bort. Men du vil nok ikke irritere deg over det når du sitter med spillet i hendene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...