Gå til innhold

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommet vel en til idag:D utifra det jeg har forstått.

5756582[/snapback]

 

Countdown = 1 nytt klipp pr dag? Adventskalender? :)

 

Men tror faktisk jeg skal slutte å sjekke forumer, teaser-trailere osv. Nok spoilers nå...

5756613[/snapback]

 

Om du så leser alt av reviews, previews, foruminnlegg og ser bilder og videoer, så tror jeg du ikke har sett mer enn 1% av spillet. :p

Lenke til kommentar

Skikkelig countdown-stemning ala nyttår dette her :)

 

Skaffa selv ny pc for et par måneder siden kun pga dette spillet egentlig.

 

Denne gangen skulle det ikke være noe snakk om å ikke ha god nok pc når spillet kom ut...

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Det er skjeldent jeg gleder meg masse til et spill kommer ut... men dette tar kaka!

 

det er noe av den sykeste grafikken jeg har sett! :dribble:

 

skulle gjerne tatt meg en dukkert i det vannet der ja :thumbup:

 

så uuutttrrrooolliig deilig spill :w00t:

 

 

håper det går så glatt, på pcen :whistle:

vist ikke bærer det til komplett og ett nytt\ett til 3dkort :D

Lenke til kommentar

Veldig, veldig pent :). Eg bygde PC-en min for Gothic 3 (det skulle jo komme 12. februar), men det er bra det kjem noko anna som gjer seg nytte av han medan eg ventar. Eg reknar med eg skulle ha nok guffe til å køyre Oblivion på høgt eller maks detaljnivå. F.E.A.R går i alle fall på maks. Men dette ser ein del penare ut enn F.E.A.R...:D

 

Inntil nyleg har eg rekna med at Gothic 3 blir betre enn Oblivion, basert på at Gothic 2 er mykje betre enn Morrowind. No er eg sanneleg ikkje sikker. Eg har aldri sett noko slikt som dette her...ikkje berre er grafikken utruleg teknisk imponerande, men den artistiske kvaliteten ser òg svært bra ut. Sjå på arkitekturen og landskapet. Og sjå på fysikken slik den blir demonstrert i enkelte av videoane. Der var ein video der dei dreiv og løfta på ein kjetting, so slapp dei den, og du såg korleis den svinga realistisk fram og attende. Musikken høyrast bra ut...og NPC-ane har blitt utstyrt med stemmer og personlegdom...sjølvaste Patrick Stewart som keisaren...ja, dette blir veldig, veldig bra :).

 

Eg veit ikkje kva som blir best av dette og Gothic 3, men ein ting er sikkert: Dette blir eit fantastisk RPG-år. :D

 

Kay

Lenke til kommentar
Veldig, veldig pent :). Eg bygde PC-en min for Gothic 3 (det skulle jo komme 12. februar), men det er bra det kjem noko anna som gjer seg nytte av han medan eg ventar. Eg reknar med eg skulle ha nok guffe til å køyre Oblivion på høgt eller maks detaljnivå. F.E.A.R går i alle fall på maks. Men dette ser ein del penare ut enn F.E.A.R...:D

 

Inntil nyleg har eg rekna med at Gothic 3 blir betre enn Oblivion, basert på at Gothic 2 er mykje betre enn Morrowind. No er eg sanneleg ikkje sikker. Eg har aldri sett noko slikt som dette her...ikkje berre er grafikken utruleg teknisk imponerande, men den artistiske kvaliteten ser òg svært bra ut. Sjå på arkitekturen og landskapet. Og sjå på fysikken slik den blir demonstrert i enkelte av videoane. Der var ein video der dei dreiv og løfta på ein kjetting, so slapp dei den, og du såg korleis den svinga realistisk fram og attende. Musikken høyrast bra ut...og NPC-ane har blitt utstyrt med stemmer og personlegdom...sjølvaste Patrick Stewart som keisaren...ja, dette blir veldig, veldig bra :).

 

Eg veit ikkje kva som blir best av dette og Gothic 3, men ein ting er sikkert: Dette blir eit fantastisk RPG-år. :D

 

Kay

5757129[/snapback]

 

samma det hva som blir best vel? Begge spilla er "best" i mine øyne :D

 

Når kommer gothic 3 btw?Skulle vært ute nå som du sier... men men, ett spill om gangen :D

Lenke til kommentar
samma det hva som blir best vel? Begge spilla er "best" i mine øyne :D

 

Når kommer gothic 3 btw?Skulle vært ute nå som du sier... men men, ett spill om gangen :D

5757219[/snapback]

29. september...

 

Ellers har du sjølvsagt rett i at det ikkje er so viktig kva som blir best. Begge blir sikkert veldig bra :). Men det er jo litt nærliggjande å samanlikne dei, sidan dei er litt like (begge er store, opne rollespel der ein kan gå fritt rundt og utforske).

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...