Novocaine Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 De BØR komme med en gøy The Gates Are Open-film i morgen. Ellers så.. eh.. Ellers ingenting egentlig.. Men det hadde vært bra. ^^ Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 lol, hva skulle denne videoen være godt for? Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Kan noen poste en link please? 5784368[/snapback] http://files.filefront.com/TES4+Oblivion+1...;/fileinfo.html 5784390[/snapback] takk:) Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Åhhh, nå gleder jeg meg som en unge Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Åhhh, nå gleder jeg meg som en unge 5784799[/snapback] Det er det fler som gjør Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Den siste filmen var grei den. Fikk vi se litt av spesialeffektene, og litt krefter ifra shader 3.0 (funker sikkert med 2.0 også, men, men) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den. Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 21. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den.Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. 5789137[/snapback] Fatter ikke hvorfor de ikke bare legger ut torrents av ting som det er så stor etterspørsel etter? Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 21. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den.Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. 5789137[/snapback] Fatter ikke hvorfor de ikke bare legger ut torrents av ting som det er så stor etterspørsel etter? 5789329[/snapback] ÅÅÅ, ikke lenge igjen nå!! Hva er torrents forresten? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den.Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. 5789137[/snapback] Fatter ikke hvorfor de ikke bare legger ut torrents av ting som det er så stor etterspørsel etter? 5789329[/snapback] ÅÅÅ, ikke lenge igjen nå!! Hva er torrents forresten? 5789356[/snapback] Er vel en egen type filer som blir brukt av fildelingsprogrammer som Bittorrent og uTorrent. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 22. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den.Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. 5789137[/snapback] Fatter ikke hvorfor de ikke bare legger ut torrents av ting som det er så stor etterspørsel etter? 5789329[/snapback] ÅÅÅ, ikke lenge igjen nå!! Hva er torrents forresten? 5789356[/snapback] Er vel en egen type filer som blir brukt av fildelingsprogrammer som Bittorrent og uTorrent. 5792750[/snapback] BitTorrent er en egen protokoll som er hely lovlig, akkurat som http og ftp. BitTorrentprotokollen bruker .torrent som filendelse. µTorrent, ikke uTorrent, er en BitTorrentklient Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den.Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. 5789137[/snapback] Fatter ikke hvorfor de ikke bare legger ut torrents av ting som det er så stor etterspørsel etter? 5789329[/snapback] ÅÅÅ, ikke lenge igjen nå!! Hva er torrents forresten? 5789356[/snapback] Er vel en egen type filer som blir brukt av fildelingsprogrammer som Bittorrent og uTorrent. 5792750[/snapback] BitTorrent er en egen protokoll som er hely lovlig, akkurat som http og ftp. BitTorrentprotokollen bruker .torrent som filendelse. µTorrent, ikke uTorrent, er en BitTorrentklient 5793192[/snapback] den blir jo brukt av fildelingsprogrammer som bittorrent og uTorrent... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2006 Skulle ønske det ble sluppet en video til, "release video" eller noe slikt hadde vært tøft =) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 På Gamespot er det mulig å laste ned/se en 208MB (Dårlig kvalitet!) video med høydepunkter fra en 12 timers spill-test... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg er medlem og har bedre kvalitet. Filmen var skikkelig kul og siden den er redigert (seff) er den ikke full av spoilere. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Konge at de legger ut slike trailere, men ikke fullt så bra at linkene deres suger hesterompe. Jeg har nå sittet i 30min for å finne en link som fungerer, så jeg har fått ned film nr 7... bare 6 igjen. Enten må man sitte i kø i 20min, ellers får man ikke laste ned filmen, bare se den.Huff, dette var helt forferdelig dårlig system. 5789137[/snapback] Fatter ikke hvorfor de ikke bare legger ut torrents av ting som det er så stor etterspørsel etter? 5789329[/snapback] ÅÅÅ, ikke lenge igjen nå!! Hva er torrents forresten? 5789356[/snapback] Er vel en egen type filer som blir brukt av fildelingsprogrammer som Bittorrent og uTorrent. 5792750[/snapback] BitTorrent er en egen protokoll som er hely lovlig, akkurat som http og ftp. BitTorrentprotokollen bruker .torrent som filendelse. µTorrent, ikke uTorrent, er en BitTorrentklient 5793192[/snapback] Geez, det er jo det han sier, han sa ingeting om at det var ulovlig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Bitorrent og alle andre fidelingsprogram er lovlige så lenge det ikke finnes en server med noe ulovlig innhold mellom disse. Det som er ulovlig er event. hvilke filer som deles på disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå