Klorin Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Nå er vel spillet ute i USA om 5-6 timer eller? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Så akkuratt filmen og kom til å tenkte på noe jeg ikke har lagt merke til, og som såvidt jeg vet ikke har blitt diskutert før. Det er ikke blod i spillet. Under kampscenen får ingen av fiendene sår eller kutt, ingen merbar forandring på fienden etter et par slag. Litt merkelig synes nå jeg. Kanskje noe av dette er pga aldersgrense og de vil at flest mulig skal ha spillet, men for et spill som er helt nyskapende i forhold til realistisk miljø så er ikke det realistisk, My 2 cents. Fet film 5780706[/snapback] Ja, det er eit poeng det...men for min del gjer det ikkje so mykje. Eg synest det er betre at fleire får oppleve spelet. For oss magikarar har det uansett ikkje so mykje å seie. Kay Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Så akkuratt filmen og kom til å tenkte på noe jeg ikke har lagt merke til, og som såvidt jeg vet ikke har blitt diskutert før. Det er ikke blod i spillet. Under kampscenen får ingen av fiendene sår eller kutt, ingen merbar forandring på fienden etter et par slag. Litt merkelig synes nå jeg. Kanskje noe av dette er pga aldersgrense og de vil at flest mulig skal ha spillet, men for et spill som er helt nyskapende i forhold til realistisk miljø så er ikke det realistisk, My 2 cents. Fet film 5780706[/snapback] Ja, det er eit poeng det...men for min del gjer det ikkje so mykje. Eg synest det er betre at fleire får oppleve spelet. For oss magikarar har det uansett ikkje so mykje å seie. Kay 5780722[/snapback] Det er blod i E3 traileren, både sprut og på sverd. Tviler på de har fjernet det siden E3. Kan godt være de har skrudd det av på de videoene de har lagt ut på hjemmesiden, hvem vet Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Nå er vel spillet ute i USA om 5-6 timer eller? 2 timer og 18 min i følge denne. Foresten veldig kult at du kan sloss med sverd og fakkel. Det likte jeg veldig godt. Endret 20. mars 2006 av Mith Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Supert.. da er det ikke lenge før det blir mye mer info og bilder på nettet! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Nå er vel spillet ute i USA om 5-6 timer eller? 2 timer og 18 min i følge denne. Foresten veldig kult at du kan sloss med sverd og fakkel. Det likte jeg veldig godt. 5780753[/snapback] For min del er det en nedtelling til når jeg skal begynne å tenke meg bedre om før jeg leser nye tråder både her og på det offisielle forumet, jeg vil prøve å unngå for mange spoilers nå som det bare er noen dager igjen til det kommer til Norge. Endret 20. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Ok, da er 1 dag igjen traileren ute! Gled dere til å spille. Min Xbox 360 er snart på vei til Microsoft i lik eske (!). https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=553329 Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 som vanlig, får ikke lasta ned. Kan noen linke til en fungerede link? Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 http://xboxyde.com/index_en.html Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 det ække innsiden av Oblivion som vises i denne filmen? Da holder jeg meg unna... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Utrolig kjedelig film. Ser ikke helt vitsen med den Men nå er det ikke lenge igjen dere EDIT: Dere finnes filmen her blandt annet. Endret 20. mars 2006 av smetho Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Den sugde jo rett og slett, viste ingen ting nyttig eller interresant i det hele tatt. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Kan ikke tro jeg satt 17 minutter i kø for det der.. (Så ikke linken over) Jaja.. Filmen var stilig den, men jeg ville se noe artig en kan gjøre i spillet. Som å dytte en paralysert taper utenfor et stup elns. Men det kan jeg jo gjøre selv på torsdag. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Den sugde jo rett og slett, viste ingen ting nyttig eller interresant i det hele tatt. 5784199[/snapback] Vel. Det spørs hvor mye du vet, eller hvor mange spoilers du har lest. Stor spoiler: Det som skjer i filmen er at fyren tar bort steinen (Siigil Stone ellerno) som holder Oblivion porten du gikk inn i oppe, så når han tar bort den så forsvinner porten, og du kan bruke denne steinen til å oppgradere våpenet ditt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Den sugde jo rett og slett, viste ingen ting nyttig eller interresant i det hele tatt. 5784199[/snapback] Er så kjipt å tenke på at vi ikke får spillet før i slutten av uka virker så lenge til.. Endret 20. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Er det noen store spoilere i filmen? da vil jeg ikke se den! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Ville heller ha sett litt mer combat med magi eller noe f.eks.. Men det er ikke lenge igjen nå uansett! Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Kan noen poste en link please? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Kan noen poste en link please? 5784368[/snapback] http://files.filefront.com/TES4+Oblivion+1...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 20. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2006 Arrrghhh... de leker med oss... sugbar video.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå