Gå til innhold

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så akkuratt filmen og kom til å tenkte på noe jeg ikke har lagt merke til, og som såvidt jeg vet ikke har blitt diskutert før. Det er ikke blod i spillet. Under kampscenen får ingen av fiendene sår eller kutt, ingen merbar forandring på fienden etter et par slag. Litt merkelig synes nå jeg.

 

Kanskje noe av dette er pga aldersgrense og de vil at flest mulig skal ha spillet, men for et spill som er helt nyskapende i forhold til realistisk miljø så er ikke det realistisk, My 2 cents.

 

Fet film :love:

5780706[/snapback]

Ja, det er eit poeng det...men for min del gjer det ikkje so mykje. Eg synest det er betre at fleire får oppleve spelet. :)

 

For oss magikarar har det uansett ikkje so mykje å seie.

 

Kay

Lenke til kommentar
Så akkuratt filmen og kom til å tenkte på noe jeg ikke har lagt merke til, og som såvidt jeg vet ikke har blitt diskutert før. Det er ikke blod i spillet. Under kampscenen får ingen av fiendene sår eller kutt, ingen merbar forandring på fienden etter et par slag. Litt merkelig synes nå jeg.

 

Kanskje noe av dette er pga aldersgrense og de vil at flest mulig skal ha spillet, men for et spill som er helt nyskapende i forhold til realistisk miljø så er ikke det realistisk, My 2 cents.

 

Fet film :love:

5780706[/snapback]

Ja, det er eit poeng det...men for min del gjer det ikkje so mykje. Eg synest det er betre at fleire får oppleve spelet. :)

 

For oss magikarar har det uansett ikkje so mykje å seie.

 

Kay

5780722[/snapback]

Det er blod i E3 traileren, både sprut og på sverd. Tviler på de har fjernet det siden E3. Kan godt være de har skrudd det av på de videoene de har lagt ut på hjemmesiden, hvem vet :p

Lenke til kommentar
Nå er vel spillet ute i USA om 5-6 timer eller?

2 timer og 18 min i følge denne.

 

 

Foresten veldig kult at du kan sloss med sverd og fakkel. Det likte jeg veldig godt.

5780753[/snapback]

 

For min del er det en nedtelling til når jeg skal begynne å tenke meg bedre om før jeg leser nye tråder både her og på det offisielle forumet, jeg vil prøve å unngå for mange spoilers nå som det bare er noen dager igjen til det kommer til Norge.

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar
Den sugde jo rett og slett, viste ingen ting nyttig eller interresant i det hele tatt. :roll:

5784199[/snapback]

 

Vel. Det spørs hvor mye du vet, eller hvor mange spoilers du har lest.

 

 

Stor spoiler:

 

Det som skjer i filmen er at fyren tar bort steinen (Siigil Stone ellerno) som holder Oblivion porten du gikk inn i oppe, så når han tar bort den så forsvinner porten, og du kan bruke denne steinen til å oppgradere våpenet ditt

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...