Gå til innhold

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kommer neste video? :whistle:

5776584[/snapback]

I kveld mest sansynlig :) Kanskje i ettermiddag viss vi er heldige! Å gud som jeg gleder meg til dette spillet

 

OT: Har bestilt det fra komplett.no, har dere noe peiling på når jeg kan vente meg å få det?

5776615[/snapback]

Fredag tror jeg.

Lenke til kommentar
Frå cdon.com trur eg ein kan få det innan veka, og då vert det sendt frå sverige trur eg. Skulle tru at komplett klarar å levere det minst like raskt!

5777208[/snapback]

Det skal vell ta rundt 2-5 dager.

 

Er det kort tur, og ingen mellomstopp med varen, så tokk det under 24T hos meg.

(ifra shg.no) :dribble:

(bare 4-5 mil)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Prøvde morrowind for første gang sist uke og må si at det var et meget bra spill, både grafikkmessig (kom tross alt ut i 2002) og gameplayet var superb:) Men da jeg så en demotrailer (DVD kvalitet, 2gb til sammen:P) trodde jeg ikke mine egne øyne, for en grafikk. Morrowind ble plutselig som amiga 64 i forhold. Så nå er det bestemt, dette spillet skal i hus, og det snart! Tviler sterkt på at jeg blir skuffet her, selv om forventningene er skyhøye!

Lenke til kommentar
Prøvde morrowind for første gang sist uke og må si at det var et meget bra spill, både grafikkmessig (kom tross alt ut i 2002) og gameplayet var superb:) Men da jeg så en demotrailer (DVD kvalitet, 2gb til sammen:P) trodde jeg ikke mine egne øyne, for en grafikk. Morrowind ble plutselig som amiga 64 i forhold. Så nå er det bestemt, dette spillet skal i hus, og det snart! Tviler sterkt på at jeg blir skuffet her, selv om forventningene er skyhøye!

5777374[/snapback]

Ok, dette skjer ein gammal Amigamann i hjartet. For det første: Det er ikkje noko som heiter "Amiga 64". Det er noko som heiter "Commodore 64", og noko som heiter "Commodore Amiga" (med diverse tal- og bokstavkombinasjonar bak). Commodore var firmaet som eigde "Amiga"-merket og teknologien den tida det var mest populært. For det andre, Amiga var i si tid svært langt foran konkurrerande merker når det gjaldt grafikk. Commodore 64 var òg bra. Du får ikkje lov til å bruke desse namna i negative samanlikningar. :nei:

 

Ehem :). Når det er sagt, ja, Morrowind er eit svært bra spel, og Oblivion ser ut til å bli ei massiv forbetring på alle område. Morrowind var svært ambisiøst, men med ein del store svakheiter òg. Eg hugsar at eg sa til ein kamerat at om dei fiksa desse feila, kunne Morrowind ha vore det beste spelet i verda. Derfor er det god grunn til å ha høge forventningar til Oblivion. :D

 

Forresten, dersom du likte Morrowind, burde du prøve Gothic 2. Gothic 2 liknar Morrowind på mange måtar, men er betre på dei fleste område. Særleg på gameplay og historiefortelling.

 

Kay

Lenke til kommentar
bah. nå er det jo kun få stunder til Oblivion er ute, i forhold til hele ventetiden :D

 

holder meg langt unna filmer/bilder nå. :)

5778449[/snapback]

 

Samme her, nå synes jeg det begynner å komme litt for mye bilder og filmer som kan spoile diverse ting og tang.

Kunne ikke dy meg å lese OXM reviewen, det var litt spoilere i teksten, men mange bilder jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett før jeg spillte spillet...jaja. ;)

 

Bortsett fra countdown teaserne, så boikotter jeg alt av Oblivion stoff til jeg installerer det selv.

I morgen kommer jo internett til å sprenges med spoilere! :hrm:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Prøvde morrowind for første gang sist uke og må si at det var et meget bra spill, både grafikkmessig (kom tross alt ut i 2002) og gameplayet var superb:) Men da jeg så en demotrailer (DVD kvalitet, 2gb til sammen:P) trodde jeg ikke mine egne øyne, for en grafikk. Morrowind ble plutselig som amiga 64 i forhold. Så nå er det bestemt, dette spillet skal i hus, og det snart! Tviler sterkt på at jeg blir skuffet her, selv om forventningene er skyhøye!

5777374[/snapback]

Ok, dette skjer ein gammal Amigamann i hjartet. For det første: Det er ikkje noko som heiter "Amiga 64". Det er noko som heiter "Commodore 64", og noko som heiter "Commodore Amiga" (med diverse tal- og bokstavkombinasjonar bak). Commodore var firmaet som eigde "Amiga"-merket og teknologien den tida det var mest populært. For det andre, Amiga var i si tid svært langt foran konkurrerande merker når det gjaldt grafikk. Commodore 64 var òg bra. Du får ikkje lov til å bruke desse namna i negative samanlikningar. :nei:

 

Ehem :). Når det er sagt, ja, Morrowind er eit svært bra spel, og Oblivion ser ut til å bli ei massiv forbetring på alle område. Morrowind var svært ambisiøst, men med ein del store svakheiter òg. Eg hugsar at eg sa til ein kamerat at om dei fiksa desse feila, kunne Morrowind ha vore det beste spelet i verda. Derfor er det god grunn til å ha høge forventningar til Oblivion. :D

 

Forresten, dersom du likte Morrowind, burde du prøve Gothic 2. Gothic 2 liknar Morrowind på mange måtar, men er betre på dei fleste område. Særleg på gameplay og historiefortelling.

 

Kay

5777511[/snapback]

Ahh, selvfølgelig mente jeg Commandore 64, my bad! Uansett, legg merke til at jeg sammenligner morrowind med commadore 64, ergo noe bra, men i forhold til oblivion blir alt litt gammeldags (i sin tid var commandore 64 uovervinnelig, mange gode minner fra den maskinen ja)

 

Hørt mye bra om Gothic 2, men siden oppfølgeren snart kommer, venter jeg heller til den. Apropo snart kommer, noen som vet hva realisedatoen er satt til? Hadde vært greit å vite.

 

Og til han som lurte på 2GB demostrasjonstraileren; det så ut som vanlig trailer (2Gb/2Mb - lett å forveksle:P) som jeg lastet ned fra DC. Så siden jeg trodde det var vanlig trailier, altså ikke ulovlig, så vil jeg ikke ha tusen PM der det står at man ikke skal laste ned bla bla, DC er faktisk ikke ulovlig så lenge det ikke missbrukes til å spre copybeskyttet materiale (selv om dette ikke overholdes noe særlig).

Endret av eldavid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...