Gå til innhold

TES: Nedtellings-trailere til Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke i Oblivion.

 

Visstnok støtter ikke måten de gjør HDR på noe som helst av dagens brikkesett til PC.

 

EDIT: Alle ATi sine X1xxx-brikkesett kan teoretisk kjøre HDR og AA samtidig hvis spillet/programmet er gjort riktig i henholdt til dette.

5779302[/snapback]

 

 

Det var litt kjipt..

 

Valgets kvaler, HDR vs AA?

Lenke til kommentar

Jeg har jo ikke prøvd begge deler i Oblivion, men jeg er overbevist om at AA blir vinneren her i gården.

 

Når skjermen min ikke takler mer enn 1280x1024 er 0xFSAA et no-go i mine øyne, unasett hvor bra HDR er. Bloom blir nok mer enn bra nok.

 

Får håpe at neste skjermkort jeg kjøper en gang etter sommeren støtter både HDR og AA slik det er gjort i Oblivion, men det er kanskje umulig.. Jeg krysser fingrene ihvertfall.

Lenke til kommentar
Neinei. Det kommer ikke på fredagen. Spillene kommer til butikken tidlig neste uke. Alt du trenger å gjøre er å spørre om å få kjøpe det tidligere.

5779981[/snapback]

 

 

Det er sant det.. 24. mars er ikke noen offisiell lanserings dato. Eneste som har blitt sagt er at spillene vil bli sendt ut 20. mars. Butikkene vil begynne og selge de så fort de kommer i butikken.

Lenke til kommentar
Ahh, selvfølgelig mente jeg Commandore 64, my bad! Uansett, legg merke til at jeg sammenligner morrowind med commadore 64, ergo noe bra, men i forhold til oblivion blir alt litt gammeldags (i sin tid var commandore 64 uovervinnelig, mange gode minner fra den maskinen ja)

5778704[/snapback]

:D Den er grei, måtte berre passe på at det ikkje var nokon misforståingar ute og gjekk når det gjaldt korvidt C64 og Amiga er bra. Det er jo ein del ungdommar med manglande historiekunnskapar her på forumet, som kanskje ikkje veit at Stunt Car Racer er eit av verdas beste bilspel.

 

Det blir dessverre ei stund å vente på Gothic 3. Det skulle vel opprinneleg sleppast her til lands i februar, på bursdagen min. No er det som sagt flytta til 29. september, vonleg blir det ikkje meir forseinka enn det. Heldigvis har vi Oblivion i mellomtida :). Uansett, Gothic 2 er ein skikkeleg godbit, dersom du skulle få noko dødtid mellom Oblivion og Gothic 3, kan det vere verdt å sjekke ut. Sjølv om det kanskje ikkje toppar Oblivion. :)'

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at bloom og hdr ikke er så likt. Du får ikke de spesielle "virkningene", som på HDR. Det spesielle er at lysstyrken forandres, ettersom du er i mørkt og lyst rom.

Og dette merker du!

 

Men selfølgelig så er AA også digg å ha.

Det som bloom kan samenlignes med HDR, er litt høyere lysstyrke.

 

Men tror jeg går til det som gir mest fps:

0xAA+HDR eller 4xAA+bloom.

Lenke til kommentar
Den siste filmen var rå da. men jeg likte ikke at det krabbedyret lyste opp når han slo det...

 

Så ikke helt hva som var galt i det men...

Han bruker vel mest sansyling et magisk våpen, og pga. magien lyser monsteret opp når det blir truffet, hadde det vært sånt på alt samme hva man slo de med skulle jeg vært enig i at det hadde vært litt kjipt dog.

Lenke til kommentar

Så akkuratt filmen og kom til å tenkte på noe jeg ikke har lagt merke til, og som såvidt jeg vet ikke har blitt diskutert før. Det er ikke blod i spillet. Under kampscenen får ingen av fiendene sår eller kutt, ingen merbar forandring på fienden etter et par slag. Litt merkelig synes nå jeg.

 

Kanskje noe av dette er pga aldersgrense og de vil at flest mulig skal ha spillet, men for et spill som er helt nyskapende i forhold til realistisk miljø så er ikke det realistisk, My 2 cents.

 

Fet film :love:

Lenke til kommentar
Den siste filmen var rå da. men jeg likte ikke at det krabbedyret lyste opp når han slo det...

5780551[/snapback]

Har sett fleire filmar der ein slår fiendar og monster utan at dei lyser opp...so det var vel noko spesielt med akkurat dette her. Kanskje det er eit magisk våpen, eller kanskje monsteret har eit slags skjold rundt seg.

 

Kjekk film i dag òg, men eg synest dei kunne ha teke med litt meir magi. Det er magien eg er mest spent på...:)

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...