Gå til innhold

Bilder fra Myre

Anbefalte innlegg

Første bilde:

Dette er tatt inn i et lite rom hvor avløpsvannet renner ut fra produksjonslokalene på Myre Gruppen (nedlagt fiskebedrift)

Canon EOS 10D, Canon 28-105mm 3.5/4.5 II USM

Kun metningen er satt opp, og bildet er lettere beskjert.

Hva synes dere?

post-46299-1142372233_thumb.jpg

Endret av Fidel_Castro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, kult å se bilder fra kjære nordland, broren min og familen hans bor på Myre!

Bilde 1 er sjitbra! Jeg liker så utrolig godt den type bilder og jeg synes de virker litt kunstnerisk. Bildet av myrtinden er også bra, spesiell måte du har fanget linjen på opp til toppen.

Lenke til kommentar

Utrolig fine bilder.. :)

Alle bilder i en post? Det er ikke slik jeg har kommet til 5000 innlegg (bare tuller).. :roll:

Det første bildet var genialt, men var litt difust. Det siste var nydelig og fikk meg til å savne nordnorge! Det så litt naturlig ut også, noe jeg synes er bra.. Synes du har klart å fange det varme følelsen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Likte veldig godt det første bildet jeg, dette litt industrielle og nedslitte. Fine farger.

Fine farger.... De andre bildene var vel litt mer ordinære for meg, tatt i betraktning at jeg ikke er fra Nord-Norge selv. Med ett unntak, det tredje bildet. Minner meg litt om en vestlandsk skjærgård, og da føler JEG meg hjemme. Det fjerde bildet var et mer typisk Nordnorsk maritimt motiv.

Edit: Hainn Leif var på besøk

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Jeg har også vært noen uker i Myre da madamen bodde der.... :p

Hvem skulle tro den lille plassen skulle ha så mye besøk da...

Første : mest kunstneriske og det jeg likte best, trekker blikket inn mot vannet og inn i bildet, stilig... Lukkertiden på 1/5sek er akkurat passe.

Andre : Pent, har noen slike selv, fine linjer og blå himmel.. (nevnes fordi jeg ikke har sett blå himmel siden jeg var i trøndelag sist)

Tredje : Synes det var litt uklart..? Blury.. Er det håndholdt ved 1/30sek.? Men idyllisk og typisk nordland's solnedgang..

Fjerde : for vanlig for meg, men alle fuglene løftet det litt "fra kjedsomheten"... (ikke dårlig, bare et så vanlig syn for oss som bor litt nord)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...