Svein_Jarle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Første bilde: Dette er tatt inn i et lite rom hvor avløpsvannet renner ut fra produksjonslokalene på Myre Gruppen (nedlagt fiskebedrift) Canon EOS 10D, Canon 28-105mm 3.5/4.5 II USM Kun metningen er satt opp, og bildet er lettere beskjert. Hva synes dere? Endret 14. mars 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Andre bilde: Tok dette på kanten av Myrtind. Vakker dybde her.. Canon EOS 10D, Canon 70-300mm f4/L Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Tredje bilde: Tok dette en ettermiddag i Høydal. Canon EOS 10D, Canon 17-40mm f4/L m/Hakuba circular polarizer Dette bildet er kun beskjært.. Ingen andre effekter. Endret 14. mars 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hehe, kult å se bilder fra kjære nordland, broren min og familen hans bor på Myre! Bilde 1 er sjitbra! Jeg liker så utrolig godt den type bilder og jeg synes de virker litt kunstnerisk. Bildet av myrtinden er også bra, spesiell måte du har fanget linjen på opp til toppen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Fjerde bilde: Utover! Canon EOS 10D, Canon 17-40mm f4/L Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fine bilder, fra kjente steder. Hils pappa fra meg. Du kjenner ikke meg, men er kamerat med onkel Jørn Roar og onkel Børre. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Fine bilder, men det er faktisk mulig å få alle sammen i en post Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Fine bilder, men det er faktisk mulig å få alle sammen i en post 5756135[/snapback] Ja, fant det ut når jeg la ut det siste bildet;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Utrolig fine bilder.. Alle bilder i en post? Det er ikke slik jeg har kommet til 5000 innlegg (bare tuller).. Det første bildet var genialt, men var litt difust. Det siste var nydelig og fikk meg til å savne nordnorge! Det så litt naturlig ut også, noe jeg synes er bra.. Synes du har klart å fange det varme følelsen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Fine bilder, fra kjente steder. Hils pappa fra meg. Du kjenner ikke meg, men er kamerat med onkel Jørn Roar og onkel Børre. 5755805[/snapback] Det skal jeg gjøre;) Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 er selv fra myre og bor på Myre. Må si dette var Flotte bilder. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Likte veldig godt det første bildet jeg, dette litt industrielle og nedslitte. Fine farger. Fine farger.... De andre bildene var vel litt mer ordinære for meg, tatt i betraktning at jeg ikke er fra Nord-Norge selv. Med ett unntak, det tredje bildet. Minner meg litt om en vestlandsk skjærgård, og da føler JEG meg hjemme. Det fjerde bildet var et mer typisk Nordnorsk maritimt motiv. Edit: Hainn Leif var på besøk Endret 23. juli 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Første bilde var knall. fenget skikkelig. bilde 2 mangler noe.. og er mer turistbilde aktig enn noe annet.. de 2 siste var fine, men også veldig vanlige. gir 5er på første bildet, likte det best Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det første var dritstilig, men den røde rustflekken (?) til høyre tok kanskje litt mye oppmerksomhet? Ellers likte jeg det godt, litt uvirkelig. Bilde nummer 3 slo nesten pusten ut av meg, jeg syns det var kjempefint! Litt maleriaktig. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har også vært noen uker i Myre da madamen bodde der.... Hvem skulle tro den lille plassen skulle ha så mye besøk da... Første : mest kunstneriske og det jeg likte best, trekker blikket inn mot vannet og inn i bildet, stilig... Lukkertiden på 1/5sek er akkurat passe. Andre : Pent, har noen slike selv, fine linjer og blå himmel.. (nevnes fordi jeg ikke har sett blå himmel siden jeg var i trøndelag sist) Tredje : Synes det var litt uklart..? Blury.. Er det håndholdt ved 1/30sek.? Men idyllisk og typisk nordland's solnedgang.. Fjerde : for vanlig for meg, men alle fuglene løftet det litt "fra kjedsomheten"... (ikke dårlig, bare et så vanlig syn for oss som bor litt nord) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Første bilde var virkelig bra. Men som Juliess sier så var det noe uvirkelig over det. Første som slo meg var noe fra ett skummelt spill. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg synes det første bildet er herlig. Ingen hemmelighet at jeg liker motiver som beskriver industri i forfall. Snøbildet var heller ikke verst, men det siste blir altfor anonymt. Steinene i forkant er godt tenkt, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå