Gå til innhold

Søk i tallet PI

Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei

Totalt søppeltråd fra meg, men det finnes sikkert nerds som liker dette.

Link

Her kan du søke på ulike tallkombinasjoner og se hvor ofte det forekommer i tallet PI. Søkte på mitt mobilnummer og det eksisterte faktisk!

The string xxxxxxxx occurs at position 87,751,178 counting from the first digit after the decimal point

Vet det er totalt unyttig post, men noen finner dette interesant. Garantert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant mobilnummeret mitt, og diverse andre telefonnumre. Og fødselsdatoen min. Fødselsnummeret var der derimot ikke. Det ville vel blitt litt mye å forvente.

Men Pi er altså nyttig, til flere ting enn matematikk, jeg fant for eksempel ut at oivind_dahle er drosjesjåfør :tease:

Lenke til kommentar

Jaha? Saken ja? PI saken! For hvilken STOR og fin sak er det i grunn?? Nei, jeg vil heller snakke om noe som er litt mer viktig... Regimet som admins kjører på dette forumet! Nå er jeg lei av at folka sladder og sensurer ALT av uttalelser uansett art! Dette får ta en JÆVLA ENDE?!? Greit nok, forum nerds flamer meg, det kan jeg takle, men at en jævla diktator admin kommer og tar deres side? Faen ta! Det skal snø i helvette før du ser en admin sensurere noe folk med 1k+ postcount skriver, uansett!

Hyklere og taskenspillere!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...