Gå til innhold

Vurderer arrangering av et lite LAN i Drammen


Anbefalte innlegg

Har før snakket om å arrangere LAN i drammen, men av diverse grunner la jeg det på is..

Men nå lever den brennende idèen igjen! :) Planen er å arrangere det i Drammen (har tenkt på Cinema'n på Konnerud for de som er såpass lokalkjent) for en 100-150 personer. Men når det kommer til det tekniske er jeg ikke helt oppdatert, men har en mulighet til å få tak i en del av det som trengs av switcher og servere (litt vanskelig med den, trenger gjerne folk som kan være behjelpelige med spesielt game-servere).

Er det noen som er interessert i dette prosjektet og bor i Drammens/buskerudområdet? Gjerne folk som har erfaring fra før. Jeg er såpass heldig at jeg har en del kontakter så sponsing blir nok ikke noe problem. Tenker å snakke med kiwi, meny e.l. om å lage en ordning med at vi får med oss en del mat/goddis/brus, selger det vi får solgt og leverer tilbake det vi ikke får solgt for å ikke gå i minus, om noen har erfaringer med at butikkene godtar nor sånt? Cinema-lokalet som jeg har tenkt på har kioskmuligheter og har en kjelleretasje med fine muligheter for soving, avslapping og andre aktiviteter som PS2, XBOX osv..

Har noen forslag, idèer eller hva det skulle være? Kom med det! :) Inngangsprisen lander vel på rundt hundringsen, men ved tanke på hva den lokale nettkafeen tar for en fragnight synes jeg nesten det blir lite! =S 129kr kanskje?..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lan i drammen hadde vært kult det... har ikke vært mye på konnerud, bor på Øren så vet ikke noe særlig om dette lokalet du snakker om, men kjenner noen andre som sikkert er villig til og komme.

 

Når det gjelder data utstyr og sånn har jeg jobbet litt med servere har ingen selv og vil ikke kalle meg noen ekspert i alle fall :roll: men jeg har noen kompiser som også er ganske inn i pc...og trenger du en nettverks Nerd så vet jeg om en person som kanskje kunne klare jobben, men når det gjelder utstyr står vi ganske tomt...''hjelper jo lite og bare vite hva som skal til.... :no:

 

men trenger du hjelp er vi villige i alle fall jeg..men vi er nok ikke det beste på noe spesielt..

Lenke til kommentar

ja skoler er jo kanskje et godt alternativ...er mange av det så det er vel bare og velge og vrake. men nå bare noen spørsmål:

 

1. Over hvor mange dager hadde du tenkt at dette skulle vare?

2. Hvordan ordner man det med strøm?

3. Skulle det være noe spesielle spill i fokus for eksempel BF2?

Endret av Computerwolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...