magneska Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har lagt merke til at ganske mange i forumet typisk bruker uttrykk som "voldtatt i Photoshop". Ikke det at jeg er verdens mest moralske person, men jeg synes at samtlige som bruker dette uttrykket bør tenke seg litt om. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har lagt merke til at ganske mange i forumet typisk bruker uttrykk som "voldtatt i Photoshop". Ikke det at jeg er verdens mest moralske person, men jeg synes at samtlige som bruker dette uttrykket bør tenke seg litt om. 5754812[/snapback] Why? Jeg bruker det som en metafor for å "ødelegge" et bilde, som vi kaller det å redigere det til et punkt hvor det er nærmest ugjenkjennelig. Jeg har ca null til overs for voldtektsforbrytere. Jeg gidder ikke å ha dårlig samvittigjhet for en metafor jeg bruker til arbeidet mitt. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har i grunnen et poeng der. Med det samme vi har en moral trå vil jeg oppforder alle til, spesielt nye brukere til å lære seg hvordan søk funksjonen fungerer. Veldig mange ting er svart på før, om man ikke er sikker, kan man laga ny tråd ikke noe problem... Men ang. den ordbruken, er jeg veldig enig. Jeg har selv brukt det, og ser at jeg til daglig også bruker mye ord som egentlig kan støte andre. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil kansje si meg bittelitt enig MEN!.. Hvis vi skal gå rundt å tenke på hva alle andre mmener og synes om det vi sier så må vi kansje gjøre det med bildene vi legger ut også. Tenk om noen føler seg støtt av et bilde av en kirkegård eller ei kirke, hva med roser eller kors? Dette blir egentlig for dumt spør du meg, her må vi få bruke de ordene som vi har lyst til og som ligger innen for rammene til forumet generelt. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ca null til overs for voldtektsforbrytere. 5754973[/snapback] Ca. null? Det forklarer jo en del Jeg bruker det som en metafor for å "ødelegge" et bilde, som vi kaller det å redigere det til et punkt hvor det er nærmest ugjenkjennelig. Så det første bildet ditt i tråden "Rush of Air - Valgets kvaler" har bare blitt utsatt for en snill voldtekt? Det var godt å høre! Da er jo alt greit! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Dette forumet er for bildekritikk, mao. tråder man poster bilder i for å få kritikk. De kriteriene oppfyller lang fra denne tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg