Gå til innhold

Samsung telefonene - noen som er fornøyde?

Anbefalte innlegg

Jeg har E710, har hatt den i et par år. Liker den veldig godt, men den har mange små irriterende mangler og momenter:

- Lagrer ikke sendte meldinger (må fysisk se om mld. blir sendt, fysj)

- Den har ikke tidtaker

- Ikke klokkeslett på anrop (generelt sett dårlig anropsliste, vanskelig å spå hvem som har ringt når en hel gjeng blir listet opp)

- Få vibrerende ringetoner

- Enten vibrering eller laang meldingstone (ikke vibrering OG tone, neida)

- Utenlandsk kalender, der søndag er første dagen i uken

- Mest av alt: Når jeg får melding når jeg har lyden på, og jeg ikke leser med en gang, plinger den annenhvert minutt, helt til jeg leser den :mad: (i tillegg til intens blinking).

Men kjekt design og gode knapper!

5760677[/snapback]

Hei!

Jeg hadde E710 inntil jeg gikk til anskaffelse av E760 for et par mnd siden. Er helt enig med deg når det gjaldt meldingslyd som gjentok seg selv hele tiden! Håpløst irriterende!

Lurer på om noen kan hjelpe meg med et tips til åssen jeg får de ordene jeg legger til i T9, blir der? De forsvinner liksom etter et par dager hvis ikke jeg bruker de. Snodige greier! :hmm:

5787375[/snapback]

Jeg fant ut at om jeg ville at et ord skulle lagre seg, måtte jeg skrive det tre ganger etter hverandre. Jadda. Men, de går bort om jeg ikke bruker de på en stund...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min D500 i ett år nå å er egentlig ganske fornøyd med den.

Er kun småfeil som de fleste samsungtelefonene har. Feks at man ikke kan se bildene eller videoer på hele skjermen, eller at man må slå av mp3 spillere hvis man må gjøre noe annet på mobilen. Men ellers har den ingen feil. Skjermen begynner å bli ganske slitt men det gjør vel alle.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mistet min E730 i do(ja, jeg hadde promille på godt over 1..) Funget som om ingenting hadde hendt. Snakket med min kjære far når jeg mistet den, når jeg tok den opp og tørket av den såg jeg at han enda var på linjen=)

Funget enda når den ble stjålet for noen uker siden.. Hadde Samsung kommet med en mer oppdatert utgave av E730 hadde det nok blitt den foran B-S EF-81 når jeg kjøpte meg ny..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Her har jeg erfaring! Min D500, begynte igår å starte opp på nytt av seg selv, og det hvert tredje minutt. Avbryter alt uten forvasel, samtaler og meldinger. Får ingen inn, klarer ikke å sende noen heller. Gidder ikke reparere, så denne går i søpla!

Plagsomt. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...