Gå til innhold

Ramprodusenter man bør styre unna

QBab

Anbefalte innlegg

Lagt merke til at det finnest en del "beste Ram kort? hvilke kort bør eg velge? og blablabla" topics her på forumet. Så eg tenkte eg skulle mekke en post der folk kan få oversikt over hva man iallfall iKKe bør velge.

Her kan dere liste opp de dårlige minnekort produsent, kort dere har hatt problemer med og eventuelle symptomer ;)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og si att noen typer skal man holde seg unna er vel ikke like lett alltid. Det som kan være problemet er att ram og hovedkort fungerer dårlig sammen. Så den rammen som fungerer dårlig på ett kort kan være helt grei på ett annet. Prøv og finn noen anbefalinger av ram til det hovedkoret man velger. Pleier også å stå litt info om dette på produsentes sider.

Lenke til kommentar
hehe ja det er møkka-ram!

5766545[/snapback]

Nei. Hvis det hadde vært møkka-RAM hadde den nok ikke blitt solgt.

Det er ikke tvil om at det er lav kvalitet på den, men den skal greie oppgitt hastighet og oppgitte timings på oppgitt spenning.

5768861[/snapback]

men de kaller seg no-name da :p

Lenke til kommentar
hehe ja det er møkka-ram!

5766545[/snapback]

Nei. Hvis det hadde vært møkka-RAM hadde den nok ikke blitt solgt.

Det er ikke tvil om at det er lav kvalitet på den, men den skal greie oppgitt hastighet og oppgitte timings på oppgitt spenning.

5768861[/snapback]

men de kaller seg no-name da :p

5803616[/snapback]

Hva mener du med det? Hvordan kan navnet spille noen rolle i denne sammenhengen?

Dessuten heter de faktisk ikke NoName, det er bare prisguiden som kaller dem det. På komplett kaller de det faktisk for DDR-RAM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...