Christian_ Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg er på utkikk etter en flosshatt og en stokk. Det viktige er at de ser fine ut, ikke at det er så veldig høy kvalitet på dem. Har prøvd å søke litt rundt men uten å finne noen spesielt billige hatter eller stokker for den saks skyld. Jeg kan gjerne bestille fra internett. Bor ikke så lagt fra Hamar, om noen vet om et sted der. Takker for alle svar Mvh Christian Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Fretex har jo mye rart. Kan være verdt å sjekke Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hm, nærmeste finnes i Oslo. Andre tips? Netthandelen til Fretex fikk iallefall ikke jeg mye ut av:P Lenke til kommentar
pakke Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Skikkelige flosshatter finner du her. Det koster dog noen kroner. Vil du ha en billig flosshatt i tilsvarende kvalitet kan du f.eks sjekke her. Begge disse sjappene befinner seg i Oslo, men det er mulig å bestille over internett fra Hattebutikken på rådhusplassen i alle fall. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Skikkelige flosshatter finner du her. Det koster dog noen kroner. Vil du ha en billig flosshatt i tilsvarende kvalitet kan du f.eks sjekke her. Begge disse sjappene befinner seg i Oslo, men det er mulig å bestille over internett fra Hattebutikken på rådhusplassen i alle fall. 5756359[/snapback] Den siste der til festmagasinet var akuratt det jeg var ute etter. Da mangler det bare en stokk. Jeg fant ikke noe på festmagasinet. Noen som vet? Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå