Mr.Anki Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 noen som kan anbefale en god musmatte til Razer Copperhead ? max pris 200 kr. mvh anki Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Q-Pad mid sense.. En knall god matte, har selv denne i den største, men du klarer deg veldig godt med denne.. Q-Pad mid sense Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 hva er forskjelen på MidSense, LowSense og HighSense? mvh anki Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 anki91.. Det er størrelsen.. Har du lowsense så trenger du større flate til å bevege musa, har du highsense så trenger du ikke like stort areal for å bevege musa hvis du skjønner. Jeg har selv største lowsense matta og er kjempe fornøyd med den! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 anki91.. Det er størrelsen.. Har du lowsense så trenger du større flate til å bevege musa, har du highsense så trenger du ikke like stort areal for å bevege musa hvis du skjønner. Jeg har selv største lowsense matta og er kjempe fornøyd med den! 5756185[/snapback] Knall fornøtd med den største selv, men man har egentlig ikke bruke for det (Ikke jeg iallefall), ikke når du bruker copperhead heller, hvis du ikke stiller sensen veldig lav da.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 anki91.. Det er størrelsen.. Har du lowsense så trenger du større flate til å bevege musa, har du highsense så trenger du ikke like stort areal for å bevege musa hvis du skjønner. Jeg har selv største lowsense matta og er kjempe fornøyd med den! 5756185[/snapback] Knall fornøtd med den største selv, men man har egentlig ikke bruke for det (Ikke jeg iallefall), ikke når du bruker copperhead heller, hvis du ikke stiller sensen veldig lav da.. 5757870[/snapback] Samma her ass Kjøpte den største bare fordi den var noen få kroner dyrere Men det som er så bra med den store (hvis du kjører mid sense eller high sense) er at du kan legge 1-2cm av matta utenfor bordet.. Sånn at du beskytter håndleddet mot bordkanten hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå