Gå til innhold

Playstation 3 lanseres i november 2006

Anbefalte innlegg

Pell trollrævva di ut av tråden min, kranglinga di finnes ikke relevant

Du spurte om hvem som hadde jublet og han svarte. Jeg klarer ikke helt å se hvordan svaret hans kan være irrelevant? Og jeg er helt enig med Pastorens tolkning av den første posten.

5755658[/snapback]

Spørsmålet var stillt direkte til linuxguru, ikke presten.

Første innlegg er redigert for de mindre begavede leserne.

Beklager forvirringen og de følelsesmessige påkjenningene dette førte til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da bør du sende PM da, istedetfor å spamme oss andre med ting du vil ha svar på fra linuxguru.

Ellers fint at du har redigert den opprinnelige, men ordlyden for meg heller helt klart mot at du fryder deg over denne nyheten. Men men, hva vet jeg. Jeg lever jo bare av å skrive og rette andres skriverier...

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Pell trollrævva di ut av tråden min, kranglinga di finnes ikke relevant

Du spurte om hvem som hadde jublet og han svarte. Jeg klarer ikke helt å se hvordan svaret hans kan være irrelevant? Og jeg er helt enig med Pastorens tolkning av den første posten.

5755658[/snapback]

Spørsmålet var stillt direkte til linuxguru, ikke presten.

Første innlegg er redigert for de mindre begavede leserne.

Beklager forvirringen og de følelsesmessige påkjenningene dette førte til.

5755663[/snapback]

Hehe her var det jo mer anstrengt enn i et piano.

Men syns nå trådtittelen din og innlegget ditt var ganske bastant om at PS3 ikke kommer før i November. Joystiq er ikke det mest troverdige av kilder. Joystiq har en tendens til å prompe ut rykter verre enn noen andre. Så folk må nok bare smøre seg med tålmodighet til i mårra tidlig.

Er mer spent på prisen enn jeg er på lanseringsdatoen jeg da.

Lenke til kommentar
Da bør du sende PM da, istedetfor å spamme oss andre med ting du vil ha svar på fra linuxguru.

5755671[/snapback]

Dette er en kommentar du kunne ha sendt meg på PM, gå bort nå.

Som sjefsredaktør bør du virkelig være såpass at du klarer å lese ditt eget språk uten å starte en så talentløs krangel.

Ferdig.

Lenke til kommentar

5755671[/snapback]

Dette er en kommentar du kunne ha sendt meg på PM, gå bort nå.

Som sjefsredaktør bør du virkelig være såpass at du klarer å lese ditt eget språk uten å starte en så talentløs krangel.

Ferdig.

5755679[/snapback]

Jada, jeg skal gi meg nå. Jeg overlater den talentløse kranglingen til deg og andre som ønsker å fortsette. God natt.

Lenke til kommentar
Hehe her var det jo mer anstrengt enn i et piano.

Men syns nå trådtittelen din og innlegget ditt var ganske bastant om at PS3 ikke kommer før i November. Joystiq er ikke det mest troverdige av kilder. Joystiq har en tendens til å prompe ut rykter verre enn noen andre. Så folk må nok bare smøre seg med tålmodighet til i mårra tidlig.

Er mer spent på prisen enn jeg er på lanseringsdatoen jeg da.

5755678[/snapback]

Det er jo strengt tatt ikke joystiq som er kilden, men den japanske avisen det vises til. Da mine ferdigheter som japansk tolk ikke akkurat er top notch, så jeg det enklest å vise til artikkelen på Joystiq.

Prisen får vi muligens vite om ca 6 timer, jippi!

Lenke til kommentar

Denne tråden er NØDT til å utvikle seg til å bli en fanboy-war. Jeg stenger den - dere får vente på offisielle nyheter som kommer i mårra tidlig kl 07.00 :).

Da vil det høyst sannsynlig komme en offisiell gamer.no-nyhet - hvor vi kan diskutere og debattere skikkelig og seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...