brannmann_en Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei. Trenger litt hjelp her. Har satt sammen en lysbildeserie ved hjelp av Windows movie maker. Hvordan få dette i et format som kan vises på tv. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Velg lagre for bruk på pc eller noe slikt, other settings og så langt nede på listen står det DV-AVI (PAL) denne filen skal bli ganske stor og grei for brenning på DVD. Men jeg vil jo anbefale deg å bruke et bedre redigeringsprogram, spesielt hvis dette blir en "hobby" fremover. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Men jeg vil jo anbefale deg å bruke et bedre redigeringsprogram, spesielt hvis dette blir en "hobby" fremover. 5754733[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hva han skal med et überbra redigeringsprogram hvis han bare skal lage serier av vanlige filmer. Det er derfor ikke noe særlig stor forskjell på mulighetene fra WMM til Premiere, det er tross alt stillbilder (Hvis jeg ikke har misforstått noe). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Til å berre organisere bilete i eit slideshow held MovieMaker lenge. Det som kanskje er den største fordelen med eit program som Premiere Elements er at ein kan brenne DVDar direkte frå programmet, so ein slepp eksportere og so bruke eit anna program til brenninga. Og om videoredigering generelt er noko han vil vie mykje tid til, vil han kanskje etterkvart få lyst på noko meir enn det WMM kan tilby. Premiere Elements koster forresten ca. 900kr, men det finst òg andre billegare alternativ. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Men jeg vil jo anbefale deg å bruke et bedre redigeringsprogram, spesielt hvis dette blir en "hobby" fremover. 5754733[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hva han skal med et überbra redigeringsprogram hvis han bare skal lage serier av vanlige filmer. Det er derfor ikke noe særlig stor forskjell på mulighetene fra WMM til Premiere, det er tross alt stillbilder (Hvis jeg ikke har misforstått noe). 5754790[/snapback] Jeg er helt enig der, men jeg tenkte mer på hvis dette ble en hobbylignende greie fremover. Og mest tenker jeg på filmredigering og ikke bare stillbilder etc. Premiere Elements er et mye mer stabilt program enn Windows Moviemaker i utgangspunktet og det vil spare brukeren for mye irritasjon og tid. Veldig mange av WMMbrukerne har trøbbel i en eller annen form. men for all del, det er et program som funker helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå