Aleksander- Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Nå nettop ble jeg lokket til å skrive en setning i mIRC, så plutselig hadde en full kontroll over maskina mi. Hvordan blir jeg kvitt denne "trojanen" Kan noen hjelpe meg? Mvh Alex Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kan jo prøve å lukke mirc og kjøre en scan med Ad-Aware. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Ad aware? hva er det? Jeg har prøvd å scana harddisken for virus, men fant bare en gammel netbus, Kanskje det var den. hmm... Rart. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Ad aware? hva er det? Jeg har prøvd å scanne harddisken for virus, men fant bare en gammel netbus, Kanskje det var den. hmm... Rart. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Passer under programvare eller internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg