Zpac Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ja, men pcen leverer jeg til kjøper snart....og kjipt og ikke ha pc, men da kjøper jeg 7800GT og degraderer på hovedkort....så driter jeg i SLI....Selger vel bare pcen min når jeg trenger det....eneste i venne kretsen som vet åssen man bygger pc...selv om det ikke er så vanskelig Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 XFX GeForce 7900 GT 256 MB koster rundt 300-400kr mer en 7800gt, og dette kortet er mye bedre en 7800gt. Her fant jeg en for 2778kr. https://prisguiden.no/goto.php?url=...uct_id=MzQxMjQ5 Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 som du ser så har jeg ikke så mye penger å sette bort....men jeg får sjekke litt i morra, kansje jeg kan degradere andre ting som HK osv...Men takker for alle svar så langt iallefall.... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Han har allerede et stramt budsjett, så vi bør heller ikke helle mer bensin over bålet. Det kortet der blir ca 2900 kr inkl frakt og oppkrav. Blir nok litt for mye. Edit: Det er ingen kunst å bytte en pc. Første gangen kommer det til å ta litt tid, men resultatet blir nok tilfredstillende. Så alle bør prøve uansett Hele moroa ligger jo nesten der. Endret 14. mars 2006 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå