Gunfreak Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 alle vet jo dette, men i sted, satt jeg meg ned å begynnte å tenke på ALT dette spillet vil ha. 200++ quests, fysikk grafikk Ai. story alle forskjellige karakterer man kan lage. mage warrior Thief assassin Paladin ranger osv osv. hvordan måten man lager utsende på karakteren er så inviklet at man aldrig vil få like karakterer selv om man skulle lage 6 milliader av dem. når jeg satt å tenkte på dette fikk jeg bare et slikt dumpt flir over ansiktet, ca. samme jeg får rett før rohirrim folka braker inn i orkene i rotk. er styggt redd for at jeg kommer til å dø av glede da jeg starter opp spillet første gangen Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Du MÅ jo bli skuffet, med de forventingene der. Har en kamerat som fikk meg "hypet" på Oblivion. Sitat: "Hvis det er en forbedring av Morrowind som kommer det til å bli...guddommelig." Endret 14. mars 2006 av thomanil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 tjihi: jeg sitter bare å venter på at gunfreak skal oppdage at de har konsollifisert det spillet også Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Ja. gleder meg så syyykt. Men slutt å lage slike tråder, jeg får bare mer lyst på spillet og dagene blir bare lengre Endret 14. mars 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ganske morsomt dette egentlig.. Vi er en gjeng på gamer.no på kanskje 20-30 stykker som tråler forumet, internett, TES hjemmesidene etter info.. Sist jeg hadde det slik var før World Of Warcraft kom, det holdt meg iallefall gående i 6 mnd. Har faktisk vurdert å kjøpe xbox, prosjektor og oblivon bare før å gjøre den gode følelsen orgasmisk. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Ganske morsomt dette egentlig.. Vi er en gjeng på gamer.no på kanskje 20-30 stykker som tråler forumet, internett, TES hjemmesidene etter info.. Sist jeg hadde det slik var før World Of Warcraft kom, det holdt meg iallefall gående i 6 mnd. Har faktisk vurdert å kjøpe xbox, prosjektor og oblivon bare før å gjøre den gode følelsen orgasmisk. 5754454[/snapback] Hehe, kom til prosjektor-land, her er det fint å bo.... <Gleder seg til å fyre opp prosjektoren, jekke en øl, sette seg i sofaen og lage Oblivion-karakter den 24. mars...> Endret 14. mars 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Eneste som er litt synd er at prosjektorer koster himla mye... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Eneste som er litt synd er at prosjektorer koster himla mye... 5754578[/snapback] Begynn å putt penger i sparegrisen i dag, det er verdt det! (Jeg og dama sparte i hele høst, og da vi fikk projektoren i hus over nyttår... WOW!) Endret 14. mars 2006 av thomanil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ganske morsomt dette egentlig.. Vi er en gjeng på gamer.no på kanskje 20-30 stykker som tråler forumet, internett, TES hjemmesidene etter info.. Sist jeg hadde det slik var før World Of Warcraft kom, det holdt meg iallefall gående i 6 mnd. Har faktisk vurdert å kjøpe xbox, prosjektor og oblivon bare før å gjøre den gode følelsen orgasmisk. 5754454[/snapback] når utviklerene selv har sagt at den beste opplevelsen vil fåes på PC...hvorfor ikke PC+prosjektor?...må ha en orgasmisk god PC/prosjektør, men hva gjør man ikke for spillegleden? hehe Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ganske morsomt dette egentlig.. Vi er en gjeng på gamer.no på kanskje 20-30 stykker som tråler forumet, internett, TES hjemmesidene etter info.. Sist jeg hadde det slik var før World Of Warcraft kom, det holdt meg iallefall gående i 6 mnd. Har faktisk vurdert å kjøpe xbox, prosjektor og oblivon bare før å gjøre den gode følelsen orgasmisk. 5754454[/snapback] når utviklerene selv har sagt at den beste opplevelsen vil fåes på PC...hvorfor ikke PC+prosjektor?...må ha en orgasmisk god PC/prosjektør, men hva gjør man ikke for spillegleden? hehe 5754739[/snapback] Tastatur og mus er himmla kronglete å sitte med i sofa + mørkt rom... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) en ekte gamer har selvsagt ett lerret som dekker en hel vegg, surround høytalere på veggene, en riktig GOD stol med tilhørende bord midt på gulvet til mus/tastatur (og PC på gulvet eller stuet vekk med forlengede kabler ) (har du først nok penger til å sløse på prosjektøren og PCen antar man at du har råd til å sette av ett helt rom til PCspilling også ) Endret 14. mars 2006 av MrLee Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 når jeg satt å tenkte på dette fikk jeg bare et slikt dumpt flir over ansiktet, ca. samme jeg får rett før rohirrim folka braker inn i orkene i rotk. 5754286[/snapback] Indeed, jeg har hatt den følelsen i et halvt år nå. Den blir bare sterkere for hver dag som går. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 jeg er egentlig en leilighet kar, er ikke så glad i hus, med det er 1 ting som gjør at jeg får litt lyst på hus, egent nærde rom, delvis lydisolert, alt av consoler, mega pc. suround. 42" flat tv. for vanlig tv2 tititng, og en hvit vegg for prosektor, i rommet ved siden av nærde rommet, er lageret, med 1000++ filmer og spill. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 det kribler i hele kroppen hårene reiser seg og jeg blir faktisk bokstavlig talt kåt og glad ved og tenke på alt det jeg skal gjøre og hvor ultimat spill opplevelse oblivion blir for meg! "ventetid er selvpining og frivilig terror" Lenke til kommentar
Toset Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAW Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg har en tendens til å glede meg skikkelig til spill som kommer, for så å bli skikkelig skuffa. Men etter at jeg leste 6 siders omtalen om Oblivion i PC Gamer UK, gleder jeg meg som en unge!! Spillet fikk en kvalitetsveri på 93% og ble kalt et HIMMELSK spill! Endret 15. mars 2006 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg ser ikke helt poenget med denne tråden, når vi har hundrevis av lignende tråder om innholdet i, eller anmeldelser av Oblivion. På bakgrunn av dette stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg