Gå til innhold

Hvilket dyr ville du helst blitt reinkarnert som?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke blitt reinkarnert som et annet dyr jeg. Ville vært menneske og ikke noe annet. Hva slags glede får man av livet om man ikke har evne til å tenke. Alt går på instinkter.

Men om jeg hadde blitt reinkarnert som et annet dyr på en annen planet skulle jeg vurdert det :hmm:

Ok. Kanskje Ulv ville vært greit. Men det skulle vært langt unna norske saue bønder.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke blitt reinkarnert som et annet dyr jeg. Ville vært menneske og ikke noe annet. Hva slags glede får man av livet om man ikke har evne til å tenke. Alt går på instinkter.

Men om jeg hadde blitt reinkarnert som et annet dyr på en annen planet skulle jeg vurdert det  :hmm:

Ok. Kanskje Ulv ville vært greit. Men det skulle vært langt unna norske saue bønder.

5754375[/snapback]

Det er bevist at alle høyt utviklede dyr (til og med mus) har sekundære følelser, og at selv de høyest utviklede leddyrene har en (begrenset) læringsevne. Alle virveldyr, og høyt utviklede virvelløse dyr har et assosiasjonssenter i hjernen (med mindre man har cyclopia, eller andre fatale hodedeformasjoner, dette medfører at man aldri lever mer enn et døgn).

Den eneste sosiale evnen som dyr (unntatt gibboner, og menneskeaper) mangler, men som mennesker har er evnen til å se ting fra andre skapningers synsvinkel. I prinsippet har dyr Aspergers syndrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...