SnowMan88 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hei, På mappen "mine bilder" der jeg har alle bilde mappene mine forsvant plutselig navnene på mappene, uten at jeg har rørt noen mappeinnstillinger osv. Dette gjelder når jeg har "Miniatyrbilder" som mappevisning, tar jeg vis detaljer så kommer navnene frem igjen. Men har jo alltid hatt miniatyrbilder og fortsatt hatt navnet på mappen under?? Noen som vet hvordan jeg får tilbake navnene? - Har prøvd "velg detaljer" og sjekket at navn står valgt. Vært på mappealternativer - vis og prøvd "Bruk standard" Forslag? Endret 14. mars 2006 av SnowMan88 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Trur du har samme problem som han i denne tråden. Løysinga var: Skift visningen over til Detaljer-visning. å, når du klikker deg tilbake til Miniatyrbilder-visning holder du inne Shift-knappen samtidig. På den måten kan du velge mellom vise/ikke vise tekst under miniatyrbilder. Funker hos meg iallefall. Endret 14. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
SnowMan88 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Trur du har samme problem som han i denne tråden. Løysinga var:Skift visningen over til Detaljer-visning. å, når du klikker deg tilbake til Miniatyrbilder-visning holder du inne Shift-knappen samtidig. På den måten kan du velge mellom vise/ikke vise tekst under miniatyrbilder. Funker hos meg iallefall. 5754259[/snapback] Ah! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå