Kark Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Som i emnetittel så er mitt spørsmål dette: er det alvorlig at psu 12volt rail leverer +11,78v og -7,01v.Håper problemet blir forstått av alle som leser dette.Jeg har med bruk av div motherboard monitoring prog funnet ut at min psu leverer på +12v ca 11,8v og på -12v ca 7v. maskinen min kjører helt fint stock men vil ikke overklokke i heletatt Kan dette være feilen og hvis det er det som er feilen etter deres mening kan dere godt gi meg et tips om en psu kraftig nok til å drive: Abit KN8 SLI AMD 64 FX57 XFX 7800gtx 256 2stk 512 Geil value pc3200 (som i forrige maskin gikk på 215mhz fsb) 4stk Seagate baracuda hd.(2stk S-ata 160gb +2stk 120 S-ata) 2stk DVD drev (1 leser og en les/brenn) ps: det bør også tas høyde for at jeg kjøper et skjermkort til for SLI config og bytter ut rammen til 2x1024mb ett eller annet merke,vet ikke enda Takker for alle tips/svar Ha en god kveld Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 11.8V er godt innenfor spesifikasjonen. -12V brukes ikke, så den kan du bare se bort fra. Men selv om spenningene leser OK så kan det jo være PSU som er for svak. Det er ofte ikke mulig å måle slikt. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Ok takk hårek Jeg tar og kjøper meg et nytt psu alikevel har du et tips på et kraftig men stille psu helst med 12cm eller større vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå