wiberos Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) I mellomtiden skriver jeg .... Du har sikkert to IDE porter. Kople CDrom til IDE 2 port. Bruk riktig kabel- det er sikkert blå kopling enne siden, kople til IDE port. Svart til CD rom. Her du må kople riktig vei. Rekner med at du kan dette, sant? Etter at du har koplet riktig , start PC og tast DEL for å komme i BIOS. Gå i Advanced BIOS Features og stille First boot Device til CD rom. Second til ...Ja ,,si Floppy Third Boot Device til Hardisken. F10 for å lagre, og ut. Endret 14. mars 2006 av wiberos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Så vidt jeg vet så er den koblet likt som det den var før jeg oppgraderte, men kan ta en titt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Oops. Hadde visst slurva litt med IDE-kablen til DVDene. Ser ut som det var løsningen. takk for hjelpen alle sammen, og beklager å ha plaget dere med en litt løs kabel :S Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det var fint..i mellomtiden jeg skrevet eller redigerte post nr 21 eller sånt... Ha en God Kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå