normal Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Stille BASS på C-MEDIA integrert lydkort. Hvordan går det an å lage programvare uten å kunne stille inn dette? Når jeg fyrer den opp i Windows Media Player osv får jeg en sprakende, tordnende bass i headsettet. På forrige maskinen koblet jeg til høyttaler og regulerte på den. Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 plz er tunghørt, hører dårlig bass Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Du kan laste ned fra c-media sin hjemme side der har de tools for å stille alt på det forb.... møkka Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 men ikke bass... møkk? funker jo utmerket? hvorfor er det møkk? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: normal skrev (2002-09-23 22:09):men ikke bass...møkk? funker jo utmerket?hvorfor er det møkk? Hvorfor ikke spille nøytalt eller flatt. Kan jo ikke funke utmerket når du ikke får det til. Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 hvorfor ikke jo fordi jeg har hørselshemming spess på bass SOM SAGT så jeg vil skru denne opp for å kompensere ... whatever konsentrer deg om spørsmålet du. lydkvaliteten virker fin i mine portapro headset så derfor spør jeg hvorfor han mener c-media er dritt HJELPE TIL??? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-24 19:16 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: normal skrev (2002-09-24 19:15):hvorfor ikke jo fordi jeg har hørselshemming spess på bass SOM SAGT så jeg vil skru denne opp for å kompensere ... whatever konsentrer deg om spørsmålet du. lydkvaliteten virker fin i mine portapro headset så derfor spør jeg hvorfor han mener c-media er drittHJELPE TIL???[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-24 19:16 ] Har du problemer med å høre lave frikvenser javel greit det. Men ikke syt da, Var bare et forslag. Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 lura@? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-24 22:03 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: normal skrev (2002-09-24 22:03):lura@?[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-24 22:03 ] Er det meg du mener normal. Bruk pm om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
normal Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 "Har du problemer med å høre lave frikvenser javel greit det. Men ikke syt da, Var bare et forslag. " hvor/hvordan syter jeg og hva skal det egentlig hjelpe med et svar som: "hvorfor kan du ikke bare spille flatt" (drite i det med andre ord?) [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-09-25 17:27 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Som sagt kan du stille dette i programvaren. = De oppdaterte/gamle driverne til C-Media. (Så vidt jeg vet) Ellers så finnes det programmer som gjerne gjør dette for deg. Om du ikke får det til med driverne som du fant, da er det en annen sak, om du dermed får det til og bare maser videre angående at noen var litt mer kortsynte så er diskusjonen død ved dette øyeblikket da den har trådd over til et helt annet tema enn det den startet om. "For the record" så hadde jeg før hørselproblemer på det ene øret etter en feilslått innsetting av dren/uttaging av dren, og da justerte jeg høyre og venstre. Noe som fungerte helt OK i spill og sånt. Skjønner godt at det finnes andre med problemer på visse frekvenser. Jeg har fortsatt litt problemer selv, men bare på bass på det dårlige øret, men ikke så ille som før :smile: Hurra :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 er ikke min skyld i at andre spør hvorfor jeg ikke kan bare drite i det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå