Gå til innhold

Finne ut av "skjult" nummer!?


Anbefalte innlegg

Når noen har hemmelig nummer får du ikke se det i displayet når de ringer til deg, derfor er ikke dette et hemmelig nummer, og alle nummer som ikke er hemmelige skal finnes hos opplysningstjenestene.

5790907[/snapback]

 

Kan jeg spørre hvordan du vet det der?

Det er mulig å reservere seg mot alle opplysningstjenester selv om man ikke har hemmelig nummer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke å skjule nummeret sitt når man ringer ut selv om man har tjenesten "Hemmelig nummer" eller har reservert seg mot nummeropplysningstjenestene. Det er jo noe man lett kan stille fra telefonen sin selv.

Færre og færre ringer fra skjult nummer nå, da veldig mange ikke svarer telefonen når det ringes fra skjult nummer. Jeg er blant annet en av dem. Jeg svarer sjelden til aldri telefonen når det ringes fra skjult nummer. Jeg ønsker å bestemme selv hvem jeg ønsker å snakke med og ikke. Hvis de fratar meg denne muligheten til å "screene" samtaler, så velger jeg å ikke besvare samtalen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hei... vetikke om dette er rett sted å poste men jeg har et spørsmål.. er det mulig å finne ut hvem som

eier et nummer som jeg ikke klarer å spore opp på telefonkatalogen.no

og lignende sider.. de har tydeligvis ikke oppført alle nummer.

Er ganske viktig ;P har altså nummeret, men vet ikke hvem vedkommende er.

 

Takker for alle svar :)

moonscape

5753920[/snapback]

 

Men en ting, hva er no så da poenget med skjult nummer om man skulle klare å spore det ? Det finnes faktisk folk som har behov for skjulte nummre.

 

Sånn som folk på tv, som både får hatbrev og fanbrev.

 

 

Jeg har tilgang til dette på folkeregistre, men skulle alle hatt det hadde det vært totalt meningsløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...