oceana Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 last ned metallkatalogen hos astrup.no og sleng den på en ftp elns... Jeg får **** ikke lasta den ned fra sida deres, den sier plutselig at fila er ferdig lasta ned etter 1.68 MB, veldig kjekt når den er på 11...får heller ikke åpna den etterpå... Og "it-ansvarligen" deres sa alt var greit.... anyway, could anyone do that for me? :smile: eller nevn et sted de selger metall andre steder i norge, har prøvd både astrup og nor-rag, de svarer ikke på mail engang, inkompetente... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg har sendt fila på mailen din. :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 11Mb over mail?!? WOW, håper han ikke har hotmail, for der er sperren på 2mb.. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 ah, nice0r =) np, mail accounten min takler 15 MB, og den blir aldri sperra selv om dem sender deg advarsel :grin: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 18:25, skrev Jannis-15:11Mb over mail?!? WOW, håper han ikke har hotmail, for der er sperren på 2mb.. Hvis du ser på mailen hans så har han ikke Hotmail. Det skal han vel egentlig bare vært glad for med all det dritet man får der! Lenke til kommentar
oceana Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 hehe, jeg har hotmail account også, men den bruker jeg ikke til noe spes..:smile: sånn qxl og spam ting er kjekt :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Kan du være så snill å sende den til meg også. :wink: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå