oslo121 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) hva kan man gjøre i spillet. noe spesilet kult? åssen frihet har man? osv er konsoll versjonene forskjellige fra psp osv gi en god grunn for at dette spille anbefales :cool Endret 21. mars 2006 av cresp Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er ihvertfall en slags oppvarmings spill før Mafia 2 (om det kommer) kommer. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Spillet har jo ikke kommet, så det er vel litt vanskelig å si? Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Spillet har jo ikke kommet, så det er vel litt vanskelig å si? 5753677[/snapback] av det dere har lest og hørt da selvfølgelig Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Det er litt GTA og litt Mafia. Så har de prøvd å fange "Gudfaren"-stemningen. Tviler på om de klarer det siden spillet stort sett handler om å skyte hverandre (iflg previews). Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Fikk spillet i dag fra EA (siden det er fredag og helg, så tenkte jeg skulle være litt ekkel og mobbe de som ikke er spillanmeldere) 20.mars vil det komme omtaler av spillet, så gled dere Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Fikk spillet i dag fra EA (siden det er fredag og helg, så tenkte jeg skulle være litt ekkel og mobbe de som ikke er spillanmeldere) 20.mars vil det komme omtaler av spillet, så gled dere 5769238[/snapback] jeg vet spillet kommer til torsdag på konsoll, men når kommer det til psp?? hva er forskjellen i spillet på psp og konsoll? noen som vet når infected kommer ut på psp? spillarkivet? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 sist tirsdag da jeg så jeg kjørte en kamerat til spaceworld får han skulle kjøpe seg GRAW på spaceworld på Kvadrat i Stavanger så så vi at dem hadde ps2 versjonen av Gudfaren spille Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvor gammel er du Alper ? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det du så var nok "dummy"-cover. Jeg har også sett disse rundt omkring. Om du tar det i nærmere øyesyn står det forhåndsbestill nå på coveret. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 jeg vet spillet kommer til torsdag på konsoll, men når kommer det til psp?? EA har ikke offentliggjort lanseringsdato for PSP-versjonen enda: http://gamer.no/product.php?productId=26536 noen som vet når infected kommer ut på psp? Infected lanseres på PSP 31. mars: http://gamer.no/product.php?productId=25762 Informasjon om lanseringsdato for kommende spill finner du ved å søke etter spillets tittel i Gamer.no sin søkemotor. Du kan også besøke http://datoer.gamer.no for en komplett utgivelsesliste. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Play.com har utgivelsesdato 24. mars på gudfaren psp. Regner med at de har rett.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Play.com har utgivelsesdato 24. mars på gudfaren psp. Regner med at de har rett.. Men det har de altså ikke. Leste du innlegget mitt rett over ditt eget? Versjoner for Xbox, PlayStation 2 og PC slippes i Norge i morgen, altså 23. mars. Versjoner for Xbox 360 og PSP har ikke fått fastsatt lanseringsdato. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ja tenke meg det var noe forhåndsbestillngs covere.. se og jeg har skreve litt feil i den andre posten min.. ops! Hvor gammel er du Alper ? 5789526[/snapback] 18. hvordan det? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 jeg vet spillet kommer til torsdag på konsoll, men når kommer det til psp?? hva er forskjellen i spillet på psp og konsoll? noen som vet når infected kommer ut på psp? spillarkivet? 5788938[/snapback] TST har svart på de spørsmålene Tror det ble litt misvisende det jeg skrev. Jeg har altså IKKE spillet på PSP, men på konsoll(PS2 og Xbox) og PC. PSP-versjonen har 7.september, mens 360-versjonen har "sommer" som muligens lanseringsdato, uten at de kunne bekrefte det. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Play.com har utgivelsesdato 24. mars på gudfaren psp. Regner med at de har rett.. Men det har de altså ikke. Leste du innlegget mitt rett over ditt eget? Versjoner for Xbox, PlayStation 2 og PC slippes i Norge i morgen, altså 23. mars. Versjoner for Xbox 360 og PSP har ikke fått fastsatt lanseringsdato. 5791687[/snapback] Ser at de nå har flyttet den til 28. mars. Siden det da ikke er gitt en dato, driver play.com å lurer seg selv da... høres merkelig ut iaff. Den som venter får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå