Thorris Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hei! jeg spiller cs, men når jeg skal bytte til desktop etter å ha gamet eller skal til å game, får jeg bluscreen ( som inneholder tekst som varer i 0.4 sec , dvs rekker ikke å lese denne teksten ) så slår pcn seg av og så igjenn på vanlig måte.. Dette skjer etter ca 8 switcher ( dvs, kan skje når som helst uansett hvor lang tid det er gått ) Har sjekka for spyware/virus. resulterte i 0 funn... cpu vifta mi er like nytt som at slobodan milosovich er død, dvs ikke gammel. Har hatt dette prob. før og etter formatering. Håper noen kanhjelpe meg med dette... Ps; Har skimtet ordet bios og et serialnumber i denne teksten. TAkknemlig for alle svar Suff: Amd athlon 4000+ - radeon 9200 128 mb - asus A8N-E hovedkort - 2 GB pc3200 ddr ram - strømforsyning ( husker ikke name ) 525 W Thnx 4 ure help Thor. Endret 14. mars 2006 av Thorris Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har ikke noe bra skjermkort. Prøv andre drivere og sjekk temperaturen på det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har ikke noe bra skjermkort. Prøv andre drivere og sjekk temperaturen på det. Hilsen, efikkan. 5753303[/snapback] Kan du trygt si ja! ATI 9200><AMD 4000+. Hva passer ikke sammen`? Selvom det skulle gått greit da(hvis det er 1.6) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå