Arctic Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Oppmerkingen bør du absolutt bruke en tynn sprittusj til. Du fjerner merker etterpå med, ja du gjettet riktig - sprit... Rødsprit, tresprit, vodka, you name it :wink: Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 He-he! Drit kul signatur du har... Litt tilbake til emnet, det er spiralborer på 80mm Men jeg vil ikke anbefale å bruke det på kabinettet. Sliter nok litt med å få den inn i drillen og da. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg måtte skjære et hull gjennom en grill i mitt splitter nye lian li kabinett.. til den jobben gikk jeg ut og handlet meg en dremel (med ledning selvfølgelig) og noen kutteskiver... Ah, følelsen av å skjære et 2600 kroners kabinett med en kraftig liten rakker som Dremel'en var herlig :wink: Det er et fantastisk stykke verktøy :wink: Skjærte nesten av meg pekefingeren også, så jeg har veldig mye respekt for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå