Gå til innhold

Skamslo datter med metallstang


Anbefalte innlegg

Les denne: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/14/460649.html

 

Hvordan i helsike kan fyren dømmes til 120 dagers fengsel (som neppe blir mer enn 2-3 effektive måneder) når han gjentatte ganger har jult opp datteren og truet henne på livet OG I TILLEGG er dømt for tilsvarende mishandling tidligere? Skal ikke 2. og 3.gangsforbrytere dømmes hardere?

 

Jeg blir seriøst kvalm. Hadde ikke stusset ett sekund på å sende han i fengsel i minst et år.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vi ikke bare deportere han til et land hvor de godtar slike handlinger? :)

5753054[/snapback]

 

Ettersom han dømmes i norge, er han norsk statsborger, på lik linje med deg(?), og alle andre nordmenn. Norske statsborgere kan ikke deporteres til andre land enn norge.

5753112[/snapback]

Vil Svalbar fungere å deportere folk til? :hmm:

Lenke til kommentar
Sikkert ikke så dramatisk som det fremstilles, er nok Dagbladet som overdriver.  :whistle:

5753092[/snapback]

Sikkert mange som reagerer på dette med metallstang. Om faren virkelig ønsket å skade datteren kunne han gitt langt farligere skader hevelser og blåmerker, uten bruk av gjenstander.

 

Kapasiteten i norske fengsel er ikke spesielt god for tiden, så før det problemet er løst kan vi nok ikke forvente særlig strenge straffer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Bare det at kapasiteten i norske fengsler er dårlig for tiden er forferdelig, men det som er enda verre er at hardbarkede kriminelle, som jeg vil si denne personen er, får straff på lik linje med en engangsfyllekjører.

5753252[/snapback]

 

han kan vel ikke kalles hardbarket kriminell selv om det er galt det han gjør.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg er enig med FrP i er det mesteparten. :p

 

Var vel et forslag om at utlendinger som ikke hadde norsk statsborgerskap og begikk en kriminell handling i løpet av de første 3 åra de bodde i Norge skulle sendes rett ut av landet uansett på hvilket grunnlag de kom hit for.

 

På det punktet er jeg veldig enig, tilpasser de seg ikke samfunnet skal ikke vi som betaler skatt betale fengselsopphold for de, da får de heller ta sin straff i hjemlandet (selvom den er 20 ganger verre....)!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...