Speedy^ Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei Jeg har trådløst internett 512kb linje. Jeg bor ca. 4 km frå senderen , og jeg har "BreezeCom" antenne (eller no ,er ikke helt sikker på namnet) Radio systemet heter i så fall BreezeCom. Det som er problemet er at jeg får "dropps" på linja. Det jeg mener med det er at jeg mister litt data konstant, ca. hvert 10 sek. Jeg spiller for eks. Counter strike , og når jeg spiller så får jeg "lag spikes" ca. hvert 10. sek , det vil si at "pingen" stiger opp til 200-300 , for så å gå ned igjenn på det normale etter 1 sekund. Noen som hvet hva jeg skal gjøre ? (til opplysning så hadde jeg ikke dette til å begynne med , det kom engang i sommmer-ferien. Jeg har hatt Trådløst internett siden mai.) Jeg har prøvd å formater , og lagt inn i gjenn alle drivere å sånn på nytt. Please hjelp meg! Er desperat , å dritt leid av linjen min! Lenke til kommentar
mascot Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har du hørt med internett-leverandøren din? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Når jeg hadde bredbånd av AccessIT (før de gikk konk) så hadde jeg samme problemet. Du sier ikke noe om hvor bra signalet ditt er, men jeg hadde strålende signal og alikevel mye packet loss. Problemet oppstår når utstyret hos leverandøren ikke takkler mengde trafikk. Kan godt være at de har for mange brukere per sender. Hvis det er en utendørs antenne kan du også sjekke koblingene for vann. Det kan svekke signalet, men jeg tviler på at det er årsaken. Håper det ordner seg, husker godt hvordan det var å ha haugevis med packetloss. Jørgen Jonassen Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 17:47, skrev Speedy^:Hei Jeg har trådløst internett 512kb linje. Jeg bor ca. 4 km frå senderen , og jeg har "BreezeCom" antenne (eller no ,er ikke helt sikker på namnet) Radio systemet heter i så fall BreezeCom. Det som er problemet er at jeg får "dropps" på linja. Det jeg mener med det er at jeg mister litt data konstant, ca. hvert 10 sek. Jeg spiller for eks. Counter strike , og når jeg spiller så får jeg "lag spikes" ca. hvert 10. sek , det vil si at "pingen" stiger opp til 200-300 , for så å gå ned igjenn på det normale etter 1 sekund. Noen som hvet hva jeg skal gjøre ? (til opplysning så hadde jeg ikke dette til å begynne med , det kom engang i sommmer-ferien. Jeg har hatt Trådløst internett siden mai.) Jeg hadde akkurat samme problem med det trådløse nettverket mitt. Tror problmet ligger i usb porten, om du har modemet kobla inn der da. Er ikke helt sikker på dette, så ikke quote meg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå