MrBjoern Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Det jeg prøver på er og legge en slags "boks" oppå bakgrunnsbilde mitt. Selve siden min skal ha en meny på venstre side (ca 15&) hovedinnhold på midten (60%) og noe sånn dagens vits osv på høyre side (ca 15%) Det jeg skal ha er denne "boksen" som skal være 1% mindre alle veier. slik som dette. meny (14%) hovedinnhold (52% ca) og høyresiden (ca 14%) Høres dette gjennomførbart ut? og er det veldig vanskelig og få til? ps her kommer et bilde av hvordan jeg tenker meg det. dette er bare noe som ligner det jeg kunne tenke meg oen kanter ligger utenfor osv (det skal fikses) ps ps veldig fint vis noen har litt kritikk til selve designet EDIT: En liten leif på bildet Endret 14. mars 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette er en jobb for Layout-o-matic Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vet ikke om jeg forsto deg riktig nå, men hvis jeg gjorde så er det bare å legge tekst og bilder i div-tager. Så bestemmer du hvor de skal ligge på siden med float. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 ok (prøvde layot o matic) funka ikke helt hos meg. så jeg tror jeg går for div tager. Noen som har en enkel kode for dette? (er litt noob så ikke noe altfor komplisert) Og tusen takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå