joje Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg fikk nettopp min nye laptop fra Dell og med den fulgte McAfee Security Center. Holder det å bruke dette programmet for å beskytte PC'en min mot virus, spam osv eller burde jeg invistere i noe i tillegg eller evt. noe annet? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel, et dedikert Antispywareprogram som Adaware SE, Spybot eller MS Windows Defender ville ikke jeg vært foruten, og en alternativ nettleser som Firefox eller Opera burde være et must, men det viktigste å investere i er og forblir sunt vett... Bernt K Lenke til kommentar
joje Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har allerede lastet ned Opera, Ad-Aware og Spybot, så det er ikke noe problem. Jeg er bare litt usikker på dette programmet, men det er nok fordi jeg aldri har vært borte i det før. På den forrige pc'en min brukte jeg NOD32 og ZoneAlarm, men jeg gidder ikke laste ned disse hvis McAfee er en god nok løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå