Gå til innhold

hvor er best å kjøpe DVD-R og CD-R plater?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er jo bare å ta seg en tur til nærmest elektrobutikk det? Der finner du alltids brae plater.

Selv kjøpte jeg et spindel på 50 DVD+R Plater på OBS Eelktro i Trondheim for 159 kr her om dagen.

Og litt før kjøpte jeg et spindel med 50 CD-R for 100 kr eller noe på Elkjøp i Trondheim.

er jo ganske billig det da.

Lenke til kommentar

Kjenner ikkje til platene på verken Obs eller Expert, men har meir tru på eit kjent merke som Vertabim kontra nokre av dei merkene som finnes rundt omkring. Er ikkje alltid at Vertabim er Vertabim heller, finnes forskjellige modellar som tilsynelatande ser like ut. Men som sagt, det kan være gode plater på Obs for alt eg veit.

Lenke til kommentar
Kjenner ikkje til platene på verken Obs eller Expert, men har meir tru på eit kjent merke som Vertabim kontra nokre av dei merkene som finnes rundt omkring. Er ikkje alltid at Vertabim er Vertabim heller, finnes forskjellige modellar som tilsynelatande ser like ut. Men som sagt, det kan være gode plater på Obs for alt eg veit.

5754161[/snapback]

Verbatim med "AZO" er gode. De uten AZO kan være dårlige. (slik jeg har forstått det)
Lenke til kommentar

Hehe. Nå heter jo ikke platene OBS og Expert da :p. Det er jo merkevarer de selger :p. Det er jo litt logisk da. Platene jeg kjøpt heter Verbatim DVD+R Plater og Imation CD-R plater. Har kjøpt Verbatim og Imation plater før, og det har fungert helt greit. Har ikke hatt noe problemer, med noen av dem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
noen som vet om nettbutikker som selger skrivbare DVD og CD plater, samt også covere? har sett på wesellcd.no, men de virker litt usæriøse.. og dessuten hørt mye rart om dem at jeg ikke kan stole på å handle der.

noen som har noen ideer?

5752644[/snapback]

Wesellcd.no er ikke useriøse, har handlet der og de tilbyr gode priser.

Største problemet deres må vel være at supporten sitter i Danmark :!:

Jeg tror at de er en av de største disk-butikkene i Europa.

Lenke til kommentar

Når det gjelder kjøp av CD og DVD plater på nettet har jeg kun erfaring med en av de tre nevnte spesialbutikkene, nemlig www.pxp.no. Og må si at jeg er kjempe fornøyd med servicen, leveringstid osv. der! Kan anbefales på det sterkeste!

Jeg handler nå alt av plater der, dessuten skaffer de gode priser på det meste av elektro utstyr også...

Når det gjelder forskjellige merker plater og brennere, vil jeg henvise til OC-Freak sin DVD-Brenner/DVD-plater og FAQ tråd

Lenke til kommentar

Siba(i Trondheim) har noen 25-pack spindler med TDK-plater til en rimelig penge. De funker bra hos meg med Benq 1640.

I OC-Freak sin skala havner den på nivå 2. Har brent ca 40plater til nå, og alle fungerer helt fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...