olehenrik82 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har kjøpt en OKI C5510MFP og skal sette den opp som en nettverksskriver i et lite nettverk med 3 maskiner + server. Jeg tar kabelen fra nettverksksriveren den står i, i dag og setter den i den nye skriveren. Søker etter den på skrivere, men finner ingenting. Jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør dette Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg gjør dette? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Lese manualen? Slike printere dukker ikke opp på samme måte som de som er delt via en maskin, vanligvis står metoden svært godt forklart i manualen. Lenke til kommentar
olehenrik82 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Lese manualen?Slike printere dukker ikke opp på samme måte som de som er delt via en maskin, vanligvis står metoden svært godt forklart i manualen. 5755080[/snapback] Setter stor pris på spydige svar... Manualen fulgte ikke med. Den jeg lastet ned, hjalp meg noe, men står fortsatt fast. Jeg skjønner også at det går på at min allmenn kunnskap er for dårlig. Lurte derfor på om noen hadde erfaringer, og en grei gjennomgang. mvh. Ole Henrik Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det var ikke spydig ment, rett og slett en oppfordring. Har du CD-ene til den da? Eller driveren? Har den fått IP? Hva skjer når du kjører igang driveren? Finner driveren skriveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå