Pysj Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det norske selskapet Newphone har gjort stor suksess ved å låne ut mobiltelefoner til bedrifter. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Tjener på gratis utlån Man kan jo ikke kalle det gratis utlån dersom det innebærer at man MÅ betale for påtvungne medfølgende abbonement. Ordet "gratis" betyr at man slipper å betale, noe man ikke slipper her. Endret 14. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 De betaler vel "ingenting" for telefonene, siden de kan ringe for hele beløpet de betaler i måneden... Eller er det jeg som missforstår nå? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Newphone har ihvertfall ikke noen happy kunde i meg. Folk som ringer til meg kommer ikke gjennom, og får samtidig opplyst nummeret mitt ikke er registrert. Har en klageliste som er en mil lang, og dette ganske imponerende med tanke på at jeg kun har hatt kundeforhold der i rimelig kort periode. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg skjønner hva du mener men jeg synes det blir feil å bruke ordet gratis om noe som er uløselig knyttet til ting man må betale for. Ellers så kunne jo alle ha solgt hva som helst "gratis", med heftelser som man MÅ betale produktet eller tjenesten gjennom. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Simen1: Du kan hvertfall få newphone gratis av meg .) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg skjønner hva du mener men jeg synes det blir feil å bruke ordet gratis om noe som er uløselig knyttet til ting man må betale for. Ellers så kunne jo alle ha solgt hva som helst "gratis", med heftelser som man MÅ betale produktet eller tjenesten gjennom. 5754343[/snapback] Poeng. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Sånn, da skal saken ang. "gratis utlån" være ordnet Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Blir vel nesten det samme som youngtalk abonnementet til netcom da, hvis du kjøper mobilen til 1kr. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hm.. hvem betaler når mobilene blir ødelagt da? er vel ikke helt uvanelig det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg