kristoao Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hei igjen alle sammen. har nå lastet ned sp2 og fulgt noens råd på mitt forrige innlegg (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550495) om å lage en ny xp cd inkludert sp2. viser til en omtale på programmer.no http://programmer.no/art.php?artikkelid=10146. her forklares det at dette programmet Autostreamer lager en iso fil som skal brennes på (hva er en iso fil?) Så.. jeg mater autostreamer med min xp og sp2. og ut plopper winxpsp2.rar. skal den legges rett på rota når jeg lager en bootbar cd? eller tar jeg filene jeg får når jeg pakker ut og legger rett på min kommende bootbare cd? må jeg fortsatt bruke min gamle xp cd pluss min nye winxpsp2 cd? winxpsp2 cd'n er på kun 250-300mb noe som tilsvarer str sp2 har. har gitt det et forsøk med å legge filene ferdig utpakka direkte på cd'n. da skjer det svært lite når jeg prøver den. håper noen har erfaring med autostreamer Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Sikker på at det er en rar fil? Kanskje den vises med et rar symbol, det er fordi rar og *.iso filer blir assosiert sammen når du installerer rar. Sjekk om etternavnet ikke er iso. da er det bare å brenne det som et image med f.eks nero. Hvis du ikke ser etternavnet åpne et utforskervindu, gå til verktøy -> mappe alternativer --> vis ---> så blar du ned og haker vekk på linja som heter "skjul ** filendinger for vanlige filtyper" *lett oversatt fra hukommelsen, jeg har engelsk XP og det er ikke likt plassert. Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Sikker på at det er en rar fil? Kanskje den vises med et rar symbol, det er fordi rar og *.iso filer blir assosiert sammen når du installerer rar. Sjekk om etternavnet ikke er iso. da er det bare å brenne det som et image med f.eks nero. Hvis du ikke ser etternavnet åpne et utforskervindu, gå til verktøy -> mappe alternativer --> vis ---> så blar du ned og haker vekk på linja som heter "skjul ** filendinger for vanlige filtyper" *lett oversatt fra hukommelsen, jeg har engelsk XP og det er ikke likt plassert. 5752404[/snapback] oi! du hadde jo riktig du din banditt!det var en iso. takk så lenge så får vi se om det hjelper! Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hehe! Det skulle nok gjøre trikset Gjør neste reinstallering en del enklere med SP2 innsydd Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 hehe! Det skulle nok gjøre trikset Gjør neste reinstallering en del enklere med SP2 innsydd 5752510[/snapback] hmm av en eller annen merksnodig grunn fungerer ikke ser. keyen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå