TaZ Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Sendt mail legger seg ikke i sendte elementer etter ins. av Norton antivirus 2002. Det er merket av i outlook at de skal lagres i sendte elementer.kjører XP norsk. Finner ingen innstillinger i norton for dette.... Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Du mener Outlook Express, ikke sant? I så tilfelle bør du sjekke Verktøy - Alternativer... - Send - kryss av for "Lagre en kopi av sendte meldinger i mappen Sendte elementer" Uansett, tror ikke det er noen innstillinger i Norton som kan fikse dette.. må nok inn i mailprogrammet evt. avinstallere Norton, men det skulle ikke være nødvendig! :smile: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 17:37, skrev havegg:Du mener Outlook Express, ikke sant?I så tilfelle bør du sjekke Verktøy - Alternativer... - Send - kryss av for "Lagre en kopi av sendte meldinger i mappen Sendte elementer"Uansett, tror ikke det er noen innstillinger i Norton som kan fikse dette.. må nok inn i mailprogrammet evt. avinstallere Norton, men det skulle ikke være nødvendig! :smile: Outlook Express.....stemmer det "Lagre en kopi av sendte meldinger i mappen Sendte elementer" er skjekket(se orginal post) så det er det ikke Taz [ Denne Melding var redigert av: taz på 2002-09-23 17:49 ] Lenke til kommentar
bjahoff Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Dersom datoen på maskina di er feil, så er det ikkje sikkert at den nyaste e-posten lagt til nederst(eller øverst). Fordi outlook ofte er satt til å sortere e-post etter dato Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 18:37, skrev bjahoff:Dersom datoen på maskina di er feil, så er det ikkje sikkert at den nyaste e-posten lagt til nederst(eller øverst).Fordi outlook ofte er satt til å sortere e-post etter dato Datoen er rett den..men det har hvert problemer med at datoen har hoppet +- 10 år frem i tid før norton ble innstalert. Norton har funnet et virus som er lagt i karantene og slettet av meg etterpå husker ikke hva det het... Synd å bruke 400 kr på noe som ikke funker helt som det skal :sad: har prøvd å skru av at norton skal skjekke utgående mail uten at det hjalp noe..det er her problemet ligger tror jeg...får høre med norton tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå