mummi-pappa Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hei, jeg går i 10.klasse, og på slutten av året i 10ende bruker vi og ha et avsluttende prosjekt for ungdomsskolen. I det prosjektet kan vi gjøre hva vi vil, feks bygge høytalere, data, lage en film, lage et skap, en katapult, ja, alt mulig rart. Men nå trenger jeg noen idèer! Jeg mangler kreativitet til å finne på noe spennende, men jeg vil helst ikke ha noe som kommer til å koste så veldig mye å lage! Kom med ideer! Endret 14. mars 2006 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hvor lang tid har du på deg til å gjøre det, og hvor stort er timeantall sånn ca. ?! Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 hvor lang tid har du på deg til å gjøre det, og hvor stort er timeantall sånn ca. ?! 5760111[/snapback] har en ganske god stund, kan begynne nå omtrent, og må være ferdig mai/juni tror jeg.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvilke interresser har du da? Du kan jo lage instrumenter, type afrikanske rytmeinstrumenter, og andre instrumenter, ikke fiolin å gitar å sånn Er du flink å jobbe med tre kan du lage mye rart og fint, samme gjelder for så vidt med blikk og kobber... Eller, hvist du er intresert i kabinetter som ser fete ut, da kan du jo lage et nytt helt opp fra grunnen av.... Eller som du sier høyttalere, det er koselig å regne volum og sånnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå