Gå til innhold

Hvordan behandle en kunde som klager


Anbefalte innlegg

dette er nokså uvanlig, eller for å si det pent en raritet som jeg veldig sjeldent opplever.

 

Kjøpte meg en SXG75 som hadde en del problemer. Etter en samtale med selger så ble den byttet på DOA. Den nye var tilsvarende ille, og etter en prat med sjefen så fikk jeg følgende beskjed

 

"du kan få velge deg noe annet, eller få pengene tilbake. Det er bare å komme innom i løpet av uken" (i hyggelig stemmeleie)

 

Stod mer eller mindre taus etter samtalen, for jeg er vant å måtte argumentere med selger om noe annet enn gratis reperasjon. her slapp jeg ca alt jeg er vant med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klart... ved DOA får butikken ny salgspakning og har ingenting å tape på å være grei :-)

 

-snubbel

5752392[/snapback]

 

nja, her hadde butikken byttet på doa en gang, og den nye var like ille :) Uansett, er vant med å måtte krangle om selv doa med enklte butikker, så dette var gøy :)

Lenke til kommentar
Klart... ved DOA får butikken ny salgspakning og har ingenting å tape på å være grei :-)

 

-snubbel

5752392[/snapback]

 

nja, her hadde butikken byttet på doa en gang, og den nye var like ille :) Uansett, er vant med å måtte krangle om selv doa med enklte butikker, så dette var gøy :)

5752600[/snapback]

 

Det hender :) Norwegian telecom sendte meg i dag - med et smil - den fjerde returkonvolutten til DOA...samme feilen på disse telefonene også.

 

Så de taper nok ikke så meget på det nei ;)

 

Jeg har bedt om å få pengene tilbake jeg da...så får jeg vente med å kjøpe til jeg finner en annen modell som jeg liker.

Lenke til kommentar
kanskje litt of-topic, men hva betyr egentlig DOA?? :blush:

5753805[/snapback]

 

DOA = Dead on arrivle(sorry min dårlige engelsk)

 

Kort sagt er det produkter som innenfor en gitt produsent tid byttes med ny salgspakke. Forhandler velger selv om han bytter med en gang eller via verksted, uansett så vil stort sett alle feil innenfor den tiden gi ny telefon.

 

I min sak ble telefonen byttet pga ekstreme antenne og batteriproblemer

Lenke til kommentar
kanskje litt of-topic, men hva betyr egentlig DOA?? :blush:

5753805[/snapback]

 

Defect on arrival = defekt ved ankomst...

 

De forskjellige telefonene - Nokia, SE osv - har forskjellig tidsfrist på når en DOA må meldes.

 

Nokia innen en uke etter mottak, SE...osv.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...